MarcusSteffensen Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 (endret) lager en liten tråd om min førstebil skulle laga denne før jeg begynte på bilen. Instagram: marcussteffensen Det som er gjort: - Supersport black evolution coilovers - GS Silver Track 8,5x20(225/30) og 10x20(245/30) (SOLGT) -:montert 2-din Kenwood skjerm -:2x12 Rockford fosgate P2 sub - byttet høytallere i alle dører - montert carbon splittere (solgt) - montert e92 m3-leppe (solgt) - foliert sølvlister - Lakkert nyrer - fjerna skiltrammer - skiftet tåkelys pærer - skiftet angel eyes pærer - GS-IFG2 9,5x19(225/35) alle 4 (SOLGT) - lakkert diffuser blank grå - justerbare topplager - 116hk --> 177hk / 400nm - Japan Racing JR11 9,5x18 og 10,5x18 (nankang ns20 225/35 og 245/35) (SOLGT) - studs og lug nut spikes - lakkert framfanger - Dieselstuss 4,5 toms - Artec 10x18 et17 og 8'5 et30 (+20mm spacer) 205/35 og 225/35 Må gjøres: - 3-delte felger Før, etter, og nå Endret September 14, 2016 av MarcusSteffensen kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Der hadde du tråd oppe å gå også! Pen touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Der hadde du tråd oppe å gå også! Pen touring! jepppp! takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Tøff bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 takker dåkke hiver med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Fått sota lyktene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Fått sota lyktene nå kjøpte biltema sotspray som du gjorde funket veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 kjøpte biltema sotspray som du gjorde funket veldig bra! Ja, den funker kjempebra! Like lett å ta av igjen som på også Har fått laminx til frontlyktene nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Ja, den funker kjempebra! Like lett å ta av igjen som på også Har fått laminx til frontlyktene nå også hva betalte du for lamin-x? på gs koster jo dette evig mye har sett e9x med lamin-x på frontlykter og det ser mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 hva betalte du for lamin-x? på gs koster jo dette evig mye har sett e9x med lamin-x på frontlykter og det ser mye bedre ut! Jeg handla det faktisk fra gs og ja det er SVINDYRT! Men jeg benytta med av den helga de hadde gratis frakt i tillegg til at de hadde 15% rabatt på laminx så det kom vel på 500kr eller noe.. Sparte noen kroner men fortsatt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Jeg handla det faktisk fra gs og ja det er SVINDYRT! Men jeg benytta med av den helga de hadde gratis frakt i tillegg til at de hadde 15% rabatt på laminx så det kom vel på 500kr eller noe.. Sparte noen kroner men fortsatt dyrt heheh fortsatt svindyrt jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 noen som vet hvordan det er å kjøre 9,5x19 foran og bak bilen min? tenker på hvordan det blir i hjulbuen foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Flott E91 dette Fin med den leppa!Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå