Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

jeg kjørte med gulfilm på hovedlyktene og grøftelysa en periode og det ble mye gult lys. Så skaffe jeg meg oransje blinklys og da måtte filmen på hovedlysa bort, ettersom det ikke så pent ut.

 

post-76787-0-46019800-1436910612_thumb.j 

 

slik så det ut på min med gule grøftelys, oransje blinkers og vanlig pærer (bare å fjerne bilde, hvis du ikke vil ha det her, gabz)

 

men gulfilm på innsiden av lykteglasset og rett på lyktene. WilliamW kjørte vel det på sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker gule sideblinkers, men er nok ikke like stor fan av gul film på tåkelys når bilen er såpass lys :/ Men det er jo smak og behag ;) Når det er sagt liker jeg planene og følger hyppig med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig artig progresjon :) Synes E36 er pene biler selv jeg, første jeg hadde av de var en "dyr" bil den gang jeg var 18 år ( 1999) 
Og til tross for "jalla-stempel" er det fremdeles en del av meg som har lyst på en. 

Titter på finn.no minst en gang pr uke i håp om å finne en 92-98 mod e36 325i/328 cupe
Som ikke later til å være herja i filler. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vanskelig å finne et eksemplar å kjøpe. Enten er de ihjelkjørt, eller dyre. Kjøpte egentlig bare denne fordi jeg fikk den grisebillig. Ga 9000, solgte felgene som fulge med for 4000, så jeg fikk essensielt bilen for 5000 :) Da var det ikke noe å nøle på når den er i ganske god stand og ikke har gått 200k engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...