Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, er vanskelig å finne et eksemplar å kjøpe. Enten er de ihjelkjørt, eller dyre. Kjøpte egentlig bare denne fordi jeg fikk den grisebillig. Ga 9000, solgte felgene som fulge med for 4000, så jeg fikk essensielt bilen for 5000 :) Da var det ikke noe å nøle på når den er i ganske god stand og ikke har gått 200k engang!

Det er helt rett :) later til at du har gjort en god deal sånn sett :) 

Jeg kunne strekt med til 70-80 k for en fin 325/328, men ja.. De fleste er jo herja i filler. 

Har sett på et par stk og det hadde lekent kosta 20-40k og få de bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trillet inn en pakke på postkontoret her idag..

 

IXn8XUA.jpg

 

 

...og original jekk var herved i hus! Lagt på plass ved siden av reservehjulet i etterkant av bildene :)

 

x0moTW8.jpg

 

 

Kjekt å ha på plass når man snart skal ut på tur!

 

(og ja, jeg må få ryddet i kablene baki der)

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et lite bilde av bilen på kveldstur i stad :)

 

vo8JxyS.jpg

 

 

Jeg trenger virkelig mer øvelse på nattbilder :oops:

Utsnitt i seg selv er fint nok det, samt  det skaper en stilig effekt at du har gått med lommelykt bak bilen   :) (antar jeg) 

Ser derimot ganske mye støy, spesielt på selve bilen der det virker som du har hentet opp skygger litt for mye. Brukt dodge tool i ps? 

Ville nok godt for lengre eksponeringstid (dersom kamera tillater det)   :) 

Du tar veldig fine bilder av bilen :)

 

Endret av Torkild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleifer får man tåle!

 

 

Angående bilen, så fikk jeg møtt Nautiluz idag. Fikk dermed hentet meg frontsettet og 4-kanaleren. Jaggu slang han med noen lydmatter, samt gode tips også :) Så det blir montert ASAP. Må bare bytte en sikring først, og handle noe kabler.

 

post-80101-0-55321100-1437483643_thumb.j

 

 

 

Men dagen i dag har ellers kun gått med til å kose meg på E30Meet, til tross for drittvær! Har tatt en del bilder, som jeg legger ut etterhvert som jeg får gått gjennom. Legger ut en smakebit i Show-off her på forumet, men Facebook er stedet å være for å holde seg oppdatert! Siden min finner du HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...