Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Merker at sånn tråd skrivning virkelig ikke er min greie.. Aner ikke hvor jeg skal begynne og hva jeg skal skrive. :lol:

Begynn med å skrive litt om bilen, hva du har gjort med den foreløpig, og hvilke planer du har for fremtiden ;) Også er bilder viktig! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 tusen ja.. Nei da tror jeg at jeg skal holde kjeft.. :lol: Håper i hvertfall jeg får noelunde lik pris igjen for bilen som da jeg kjøpte den, om ikke så får det jeg eventuelt får for Throwing Stars felgene være et plaster på såret. Til tross for at den er litt undermotorisert, så håper jeg at jeg kan beholde sedanen en god stund til, og faktisk få den finere utseendemessig.

 

Selv om jeg ikke har kjørt automat før (er det rart?), så forstår jeg egentlig at du er lei det. Vet i hvertfall hvis jeg noen gang skal ha E39, så må det være manuell, og må være 523i eller større. Jeg er ikke så interessert i diesel i grunn. Digger 6er turbo diesel, men tror nok jeg aldri kommert til å eie det.

 

Håper i hvertfall du finner en bra E39 etter hvert. :D

Hva skjer med touringen din?

Jeg brukte vel et sted godt over 100 på førstebilen, siste var regning på 10+ gikk ikke gjennom EU og deler kosta ca 8. Fikk UNDER halvparten av det jeg kjøpte den for, og var i grunnen ikke happy med det :P Jeg var heldigvis så lur at TDS'en ble kjøpt før jeg solgte E46'en. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med touringen din?

Jeg brukte vel et sted godt over 100 på førstebilen, siste var regning på 10+ gikk ikke gjennom EU og deler kosta ca 8. Fikk UNDER halvparten av det jeg kjøpte den for, og var i grunnen ikke happy med det :P Jeg var heldigvis så lur at TDS'en ble kjøpt før jeg solgte E46'en. Haha.

 

Skjer det noe da? :P Neida, skal selge den. Men er litt småproblemer med den, og jeg har egentlig mistet interessen for den :s Ble brukt litt mye penger på den for å få den gjennom EU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierer litt fra førstesiden på denne tråden #yolo :P

Haha, droppa litt å oppdatere der etterhvert da det fort ble glemt bort, men hvertfall slik jeg pleier å gjøre det.

 

1. Overskrift

2. Litt info om hvordan jeg anskaffet bilen

3. Generell info

4. Planer (hvor jeg oppdaterer med hva som blir utført)

5. Bilder slik den så ut når jeg hentet den

 

Også kan jeg eventuelt legge til "underveis" eller "ferdig"-bilder. 

Bare å herme i vei! ;)

 

 

Haha, det er såpass, ja..

 

 

 

Fort gjort sånn med førstebil.. Kjøpte min for 40 lapper, brukte 50-60.000 på den, byttet i en MX-5 som var verdt 30-35k.. Huff :P

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med å skrive litt om bilen, hva du har gjort med den foreløpig, og hvilke planer du har for fremtiden ;) Også er bilder viktig! :D

 

 

Haha, droppa litt å oppdatere der etterhvert da det fort ble glemt bort, men hvertfall slik jeg pleier å gjøre det.

 

1. Overskrift

2. Litt info om hvordan jeg anskaffet bilen

3. Generell info

4. Planer (hvor jeg oppdaterer med hva som blir utført)

5. Bilder slik den så ut når jeg hentet den

 

Også kan jeg eventuelt legge til "underveis" eller "ferdig"-bilder. 

Bare å herme i vei! ;)

 

Haha, det er såpass, ja..

 

 

Fort gjort sånn med førstebil.. Kjøpte min for 40 lapper, brukte 50-60.000 på den, byttet i en MX-5 som var verdt 30-35k.. Huff :P

 

 

Sånn. :)

 

http://bimmers.no/topic/802340-danielstances-520i-e34-erstatning-for-f%C3%B8rstebilen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel blir fort mye dyrere i innkjøp når det gjelder E39, og med drittlønna mi tar det så lang tid å spare opp. Går en grense på tålmodigheten min når jeg er uten bil :lol: Men får se. Lå en grei 520D til 25 lapper ganske nylig. Selv om jeg sier dette hver gang, så tror jeg at jeg vil finne en bil jeg kan beholde en stund (dette var jeg ikke sikker på med E36'en, mens E39 er jeg veldig glad i), og da går bruksverdi over salgsverdi. Dermed vil jeg bare finne en jeg er komfortabel og fornøyd med, samme hva. Men igjen så burde jeg holde kostnader nede, og diesel bruker jo mye mindre.. Kommer det opp en grei-priset E39 med diesel så skal jeg ikke nøle på den akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men fortsatt en komfortabel bil som da får lavt forbruk ;) Har blitt vant til å kjøre Avensis'en til pappa som har 116 dieselhester og ræva drag :lol: Men det balanserer seg faktisk ut på fornøyd-skalaen med forbruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...