Gabz Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Da har jeg fått montert de "nye" hjula Kommer bilder utover kvelden når jeg har fått vasket. Shattered og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Nå er det kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Kommer snaaart Kom akkurat hjem fra jobb. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Nå er det en time siden "akkurat fra jobb", dårlig unnskyldning! Bimmer fan og wrnr1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Haha, snart, snart Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Da, folkens, var det på tide med dags-update! Startet dagen med en tur til et bilglass-verksted her i Vestby. Der fikk jeg fikset en steinsprutskade i frontruten av en veldig hyggelig reperatør. De hadde atpåtil en kampanje på gang, som betydde at jeg fikk montert helt nye vindusviskere gratis. Det trengte jeg, så passet bra! Ikke noe billig drit heller, skikkelige Bosch-viskere. Fornøyd med det Men som sagt så fikk jeg også slengt på de "nye" hjula før jeg reiste på jobb idag. Vasket så bilen på vei hjem og knipset noen kjappe bilder. Synes de ser helt greie ut, og de har plenty med mønster, så de funker fram til jeg får kjøpt meg noe finere Også trenger jeg pengene jeg eventuelt får for å selge M6-felgene, slik at jeg kan fikse opp bilen.. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 De så penere ut på bilen enn de gjorde på første bildet du la ut, så jeg er positivt overrasket Knallbra bilder du har tatt! Blir sjalu når jeg ser hvor dyktig enkelte er på å ta gode bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Tusen takk! Har mye å lære og forbedre meg på, men interessen er der, så blir nok bedre etterhvert! Nå var det mørkt også, også har jeg ikke verdens beste objektiver heller. De funker wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Følger med her, morro å fikse litt på brukisbil også, og gøy å se fine forbedringer som ikke nødvendigvis koster skjorte. Liker budsjett bygging, bilen får en spesiell sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 (endret) Hyggelig at du følger! Ja, blir litt "stance on a budget" etterhvert det her Vil bare få den i god stand først, så burde fikse eksosen, sette i den pinnen i girlinja, også har jeg bestilt starter, vindusheiser og framskjermer. Tenker også å bestille coilovers i slutten av måneden. Vi får se! Endret Juni 16, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Høres veldig bra ut, har sansen for slike planer for billige biler, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Ramlet inn en pakke på posten her idag Vindusheiser, starter og baklykter med hvite blinklys er herved i hus! Oppdateringer kommer ettersom ting blir montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Sweet! Lagt ut hjula for salg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Nej, har ikke hatt tid med jobbing de siste dagene. Men skal få ordnet det i morgen tenker jeg, så monterer jeg de nye baklyktene i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Da har jeg fått montert de nye baklyktene Løftet rumpa mange hakk, synes jeg! Før/etter: wrnr1, Grastolifts og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå