Martin93 Skrevet Juni 11, 2015 Skrevet Juni 11, 2015 Hei. Jeg har en bmw e61 530d 2004 modell. Den har også HiFi anlegget og navigasjon pro hvis det har noe å si. Problemet er nå at kjørecomputeren nå har kutta ut helt. Altså skjermen på dashbordet. Også hjulet som jeg styrer den med er helt sånn "løst" liksom det er ikke de hakkene som det pleier å Være når jeg vrir det. Noen som har hatt samme problem eller et forslag til hva det kan Være?
Otis Skrevet Juni 11, 2015 Skrevet Juni 11, 2015 På ingen måte et ukjent problem. Det er CCC, som den kalles, som er defekt. Stort sett er det bare å kjøpe en ny en, eller brukt. Veldig mange pleier å oppgradere til CIC, når de uansett må ut med noen tusen kroner. Men CIC koster opp mot 10k, mens en CCC koster opp mot 3-4k
awt Skrevet Juni 11, 2015 Skrevet Juni 11, 2015 Navnet på "CD-spilleren" din, men spørs om du egentlig ikke har M-ask ettersom du omtaler den som kjørecomputer og ikke navigasjon.
Reef89 Skrevet Juni 11, 2015 Skrevet Juni 11, 2015 (endret) Hvis du er usikker på hvilken enhet du har så ta ett bilde av midtkonsollen å leger ut her, så er det enkelt og se som nevnt så er det mest sannsynlig er det uniten din som er gåen (vanlig) å ikke skjermen. Endret Juni 11, 2015 av Reef89
Martin93 Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Skrevet Juni 12, 2015 Får ikke delt bilde her med telefonen, men jeg mener den skjermen som styrer navi, radio,klima og alt det der. Den er helt død. Og det "hjulet" som jeg styrer den med er helt "løst"? Det er ikke noen sånne hakk når man snur det rundt. Bilen lager ingen lyder lenger heller. (hvis jeg har på lysa og lukker opp dere feks ) så kommer det ikke noe sånn pling. Dette skjedde samtidig som navien og alt det andre tok kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå