Gå til innhold

Hva er denne bilen verdt?

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har en E36 som jeg driver å fikser opp litt. Tenkte bare å høre hva dere tenkte den kunne vært verdt når jeg får den i stand (selv om jeg mest sannsynlig beholder den selv). Skriver her hva slags stand den kommer til å være i når den blir "ferdig", så kan dere bare si hva dere mener en bil i den standen er verdt. 

1992 E36 sedan

316i (M40B16)

Manuell

Granitt Silver Metallic

Ca 201.000km

EU til 31.10.2016

Bra for rust (hele og fine jekkfester etc, men litt rust under det ene sideskjørtet)

Teknisk god stand (byttet starter, vindusheiser, viftemotstand, lambdasensor osv.)
Servicehistorikk til ca 133.000km

Svart M-tech skinninteriør

Nylakkerte, rustfrie, originale framskjermer

Nytt batteri

Baklykter med hvite blinklys

Nylakkert M3-fanger

18" M6-felger med nye sommerdekk

15" originale BMW-felger med greie vinterdekk

Slik bilen ser ut idag (mye av delebytter og lakkering som nevnt over er da selvsagt ikke gjort enda her, er bare for å gi en pekepinn på utseendet):

post-80101-0-28144600-1434234227_thumb.j

post-80101-0-29541900-1434234272_thumb.j

Hva tenker dere den er verdt da? Og eventuelt hva er den verdt om den også har justerbart senkesett godkjent i vognkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke verdt så mye. E36 er for tiden litt i bunnen av sin verdi tid.

Kun de ekstra fine, spesielt coupe som kan være verdt noe.

En eldre sedan med firer er på en god dag verdt 20-25 om den er meget bra, og du treffer på rett kjøper.

Men reel verdi vil jeg tippe maks 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga 18k for en 318 for 1,5 år siden. Eu godkjent et år fremover, hadde en dokumentert km stand på 159k når jeg kjøpte den. fin i lakken og interiør i fin stand. solgte den for 5k...

tenker bilen din er verdt maks 15k, hadde det vært sekser, så kanskje litt mer ville jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...