Gabz Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Hei! Har en E36 som jeg driver å fikser opp litt. Tenkte bare å høre hva dere tenkte den kunne vært verdt når jeg får den i stand (selv om jeg mest sannsynlig beholder den selv). Skriver her hva slags stand den kommer til å være i når den blir "ferdig", så kan dere bare si hva dere mener en bil i den standen er verdt. 1992 E36 sedan 316i (M40B16) Manuell Granitt Silver Metallic Ca 201.000km EU til 31.10.2016 Bra for rust (hele og fine jekkfester etc, men litt rust under det ene sideskjørtet) Teknisk god stand (byttet starter, vindusheiser, viftemotstand, lambdasensor osv.)Servicehistorikk til ca 133.000km Svart M-tech skinninteriør Nylakkerte, rustfrie, originale framskjermer Nytt batteri Baklykter med hvite blinklys Nylakkert M3-fanger 18" M6-felger med nye sommerdekk 15" originale BMW-felger med greie vinterdekk Slik bilen ser ut idag (mye av delebytter og lakkering som nevnt over er da selvsagt ikke gjort enda her, er bare for å gi en pekepinn på utseendet): Hva tenker dere den er verdt da? Og eventuelt hva er den verdt om den også har justerbart senkesett godkjent i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Er dessverre ikke verdt så mye. E36 er for tiden litt i bunnen av sin verdi tid. Kun de ekstra fine, spesielt coupe som kan være verdt noe. En eldre sedan med firer er på en god dag verdt 20-25 om den er meget bra, og du treffer på rett kjøper. Men reel verdi vil jeg tippe maks 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Ca 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Har ingen formening om pris, men har du satt på stylter? Dæven og høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Haha, er veldig høy ja, venter på å ta meg råd til coilovers Men om de er verdt såpass lite er det nok større bruksverdi for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Er nok høyere bruksverdi for en slik bil ja. Legg til at "folk flest" er livredde biler som kommer seg frem i verden med bakhjula så minsker kundegrunnlaget noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 jeg ga 18k for en 318 for 1,5 år siden. Eu godkjent et år fremover, hadde en dokumentert km stand på 159k når jeg kjøpte den. fin i lakken og interiør i fin stand. solgte den for 5k... tenker bilen din er verdt maks 15k, hadde det vært sekser, så kanskje litt mer ville jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 I verstefall om jeg vil selge den videre, så går det jo forsåvidt ann å søke om ombygging og sette i en 2,5 eller noe. Men hovedplanen nå er å få den fin og beholde den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 spar opp kr til ny bil i tiden denne er euog når eu er godt utselg eller hogg å kjøp ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Er egentlig det jeg tenkte, ja. Er jo en hel og grei bil som bruker lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Eller ha den i 7 år til den er veteranbil, da kan du doble prisen til 30-40k. Hvis du greier å holde rusten og oljesvetting vekke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå