Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regnsensoren på bilen min henger seg opp av og til.

Merker det oftest når jeg kjører igjennom en tunnel.
Feks, det regner, og jeg kjører inn i en tunnel, sensoren står på igjennom hele tunnellen, og da jeg kommer ut av den og det fortsatt regner så har den stoppet. Funker heller ikke på vanlig interval... Så jeg må stoppe og starte bilen på nytt.

Er ikke hver gang men skjer når jeg kjører feks lengre turer.

Skrevet (endret)

Har det blitt byttet frontrute?

Ser folk har opplevd ein del rare symptom etter å ha bytta frontrute hos andre plasser enn BMW

Endret av Sammyen
Skrevet

Regnsensoren kan re-settes. Som bør gjøres når en opplever slike symptomer og hvis ruten har blitt skiftet.

Skrevet

Du sier den ikke fungerer på vanlig intervall heller, det får meg til å tenke i andre baner. Da ligger gjerne feilen i selve viskermotoren. Hvis ikke resett hjelper, så er det neste punkt.

Skrevet

Har samme problem etter bytte av vindu selv, dvs. den fungerer, men ikke like bra som før vindusbytte da det må mye mer regn på ruta før den reagerer.

Så vil gjerne vite hva som er trikset for å resette denne  :smile:

Skrevet

Som eg leser så har folk brukt BavTech Scanner. Usikker på om det er ein erstatning som er meir brukt til lands og "lettere" å få tak i :)

Skrevet

Når den først kutter så funker den ikke på intervaler heller.
Var en gang det regnet lite og jeg ville teste etter den stoppet, ville se om den startet av seg selv igjenn, og etter ca 2-3 km så begynte den å viske. 

Må kansje bestille meg en diagnosetime da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...