Current Skrevet Juli 1, 2015 Skrevet Juli 1, 2015 Jeg har planer om å bytte bremseskiver og klosser på min E91 lci, men har problemer med å bestemme meg for hvilket merke jeg skal gå for. ATE skiver har høyt karboninnhold skrives det. Og det er vel kanskje en fordel med tanke på rust. Er det noen som utmerker seg med lite omfang av bremsestøv, så er jo det en fordel. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger å dele så er jeg takknemlig for det.
Otis Skrevet Juli 1, 2015 Skrevet Juli 1, 2015 For min del så er og har vært, originale bra nok. Det være seg ate, bosch eller det som evt blir levert. Har forsåvidt hatt zimmerman uten at det verken er bedre eller dårligere. Current reagerte på dette 1
quandt1960 Skrevet Juli 3, 2015 Skrevet Juli 3, 2015 Rent psykologisk kjøper jeg orginalt da jeg er usikker hvordan materialkvaliteten er på de andre. Men jeg har ingen grunn til å tro de er noe dårligere enn orginal.
Mjukas Skrevet Juli 4, 2015 Skrevet Juli 4, 2015 Hva tenker dere om uoriginale skiver? F.eks. disse: http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e91/1937678-nytt?produkt=34116855006
Current Skrevet August 30, 2015 Forfatter Skrevet August 30, 2015 Gikk for ATE bremser. De har høyt karboninnhold som skal være gunstig med tanke på rust visstnok. Og så er det jo tysk også.
johanngj Skrevet August 30, 2015 Skrevet August 30, 2015 Fikk hella pagid da jeg kjøpte oem kvalitet hos koed. Har samme utforming som de originale som står på bilen. Er en E61. Noen som kjenner til disse?
Hollabaloo Skrevet August 30, 2015 Skrevet August 30, 2015 Jeg har også god erfaring med originale skiver. Hadde først et sett "billig-skiver" som ble skeive etter et år. Byttet til originale og det er de skivene jeg fortsatt har idag, 3 år etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå