Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det over bensintank som på E36? Betalte rundt 4000 i arbeid på det nylig (på E36), men da ble det byttet kun fra T-stykket under baksetet. Du har vel ASC og ingen t-stykke, så røra går helt fram. Skjøter du ca der jeg gjorde så er vel prisen i samme området, skal du trekke nytt rør helt fram så må du nok legge på noen tusenlapper til.

Jeg hadde ellers kjøpt på forhånd nye braketter og slanger, så det sparte nok en del tid på at man kunne bare skru ut og hive alt det gamle.

Skrevet

De går helt frem, uten skjøter, så det koster nok mellom 8-12K på merkeverksted. Er sånn ca. 3-4 år siden jeg spurte Jæger, og de skulle vel ha 8,5K på den tiden.

Evt. kan du kjøpe kobberrør og flens-verktøy. Skjøte bort de rustne partiene. Jeg fant et ikke-merkeverksted og betalte 6000 for å bytte dem, men det eneste de gjorde var å pusse og tectylere. Den gikk gjennom EU, men var rimelig pissed. Fikk ikke kvittering og de tok ikke kort. Hehe. Dette var på forrige E46. Så gå til et seriøst verksted du vet om, dersom du ikke vil gjøre det selv.

Skrevet

Det var da fryktelig dyrt. Byttet nettopp høyre bremserør bak på en Opel, som går over bensintanken, så den måtte ut. Prisen totalt for arbeid og rør i kobber, rundt 2000 kroner. Med kvittering. :) Er bytte av bremserør så mye mer jobb på en BMW? Skremmende.

Skrevet

Nå er det ikke så aktuelt lenger. Vi skjekket om DSC funka og ingen lamper lyste. Skjedde ingenting når vi trykket på knappen.

Kan det være at bremserøra bak forstyrrer? Er kuttet av midt under bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...