Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en '92 E36 sedan med manuelt varmeapprat. De siste dagene etter bytte av viftemotstand har det vært litt hvining fra viften. Sånn type som man bare smører også forsvinner det. Gjorde ikke noe med det siden det ikke virket noe farlig. Men i dag begynte det å lukte litt brent mens jeg kjørte. Og når jeg kom hjem og skulle parkere, kom det masse røyk ut av alle viftehullene i kupéen! Skrudde av bilen og luftet ut, og nå sitter jeg her. Fuck. 

Hva har skjedd? Hva må fikses? Dyrt/vanskelig? 

Skrevet

Kanskje den har stått for lenge siden den bare funka på hakk 4 før jeg bytta motstand? Mye jobb å bytte motor og vifte?

Skrevet

Er litt jobb å bytte vifta. Enten må du demontere hele dashbordet eller så må du ta av viskere og en del annet i motorrommet for å komme til. På sekserne må du muligens av med innsuget også, vet ikke hvordan det er med firere. Tror det er litt forskjell på vifter avhengig om du har AC eller ikke. Vifta mi har laget litt lyd innimellom, men har ikke tatt meg bryet med å få byttet enda.

Skrevet

Kan kanskje være greit å prøve å smøre også se om det går bra? Har prøvd vifta et par ganger i ettertid, ikke skjedd noe da. 

Skrevet

Du må uansett av med så mye for å komme til at jeg hadde brukt de penga det koster for en ny når jeg først har demontert såpass mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...