Mr. Erling Skrevet Juli 10, 2015 Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Hei.Tenkte jeg skulle høre her om noen av dere kan anbefale et meget bra firma som tar utvendig pleie av bilen for meg?Skulle hatt en "full shine" og lakkbeskyttelse.Bor i Drammen, og om noen har noen gode forslag om spesialister som gjør dette, blir jeg meget glad! Endret Juli 10, 2015 av Erling T
Mr. Erling Skrevet September 2, 2015 Forfatter Skrevet September 2, 2015 Valget ble Talset Autocare i Drammen. http://www.talsetautocare.no/Den absolutt dyreste, men med best rykte. Derfor.Skal levres på kommende fredag ( tilbake søndag) for 'Steg 1' pleie.Facebook : https://www.facebook.com/talsetautocare tobiasw og Dweezil reagerte på dette 2
tobiasw Skrevet September 2, 2015 Skrevet September 2, 2015 Da blir du fornøyd Mr. Erling reagerte på dette 1
Mr. Erling Skrevet September 14, 2015 Forfatter Skrevet September 14, 2015 Da blir du fornøyd Ja det ble jeg . Stor jobb for Talset, som har lagt ut masse bilder og video fra jobben på facebook siden sin. Link: https://www.facebook.com/talsetautocare Dweezil reagerte på dette 1
Mr. Erling Skrevet September 15, 2015 Forfatter Skrevet September 15, 2015 Hva ble ca. prisen for en slik jobb? mye penger, men verdt det.
Otis Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Antar 10k-15k for en slik jobb. Peak reagerte på dette 1
Dweezil Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Resultatet ser bra ut! Min bil blir levert til Talset på fredag for et helgeopphold med lakkstell og skinnpleie. Gleder meg til å hente den igjen! Sett i forhold til antall timer jobben tar og at man betaler "hvitt" med kvittering synes jeg ikke prisen er så gal. tobiasw reagerte på dette 1
Mr. Erling Skrevet September 17, 2015 Forfatter Skrevet September 17, 2015 Antar 10k-15k for en slik jobb. Å neida. Ikke halvparten en gang, men det kommer helt an på bil og jobb (Steg 1 og Steg 2) Koster ikke noe å forespørre ham hvis du vurderer det samme. Husk at han tar seg betalt 'hvit'! Dette er en ordentlig mann. Jeg liker det det best slik. Resultatet ser bra ut! Min bil blir levert til Talset på fredag for et helgeopphold med lakkstell og skinnpleie. Gleder meg til å hente den igjen! Sett i forhold til antall timer jobben tar og at man betaler "hvitt" med kvittering synes jeg ikke prisen er så gal. Takk, Dweezil, men er ikke imponert over dekk beskyttelsen Talset klinte på. 'Slickrims tyre dressing' Så pent ut da de var behandlet, men dekkene ble like grå/sort igjen etter første kjøretur i regn. Så jeg skal kjøpe noe billig til å kline på dekkene ved første høve.
Otis Skrevet September 17, 2015 Skrevet September 17, 2015 Overraskende rimelig om du betalte under 5000,- for den jobben. Meget overraskende...!
Mr. Erling Skrevet September 17, 2015 Forfatter Skrevet September 17, 2015 Overraskende rimelig om du betalte under 5000,- for den jobben. Meget overraskende...! Skrev du ikke i utgangspunktet 10-15k? just saying...
Peak Skrevet September 17, 2015 Skrevet September 17, 2015 (endret) Så det er over 25 -30 000 du har betalt for en slik jobb?? Endret September 17, 2015 av J.K
UFC Skrevet September 17, 2015 Skrevet September 17, 2015 Så det er over 25 -30 000 du har betalt for en slik jobb?? Trur han heller mente at det kostet rundt 6500 - 7000,-
wicky124 Skrevet September 17, 2015 Skrevet September 17, 2015 Er det ikke nesten billigere å enten foliere bilen eller hellakkere den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå