Thundercoil Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Sanker inn deler Har bestilt fullt skinninteriør (sport,) en haug med klips (dørpaneler) og så skal det monteres M3 ratt (Julian sitt) han har straks ferie, så vi skal mekke litt på denne og E38en hans. Har også fått tilbud om simons effektanlegg, som jeg vurderer å slå til på, men det gidder jeg ikke før over ferien. Så om en ukes tid kommer det litt bilder og oppdateringer Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Interiøret skulle kommet på fredag, men det ble stress med størrelsen. Fikk hente-sms etter stengetid, de var steng på lørdager og når jeg ringte i dag, sa de at den ville bli levert på døren (i morgen.) Slenger inn stolene i morgen, så tar jeg resten med Julian. Ellers lurer jeg på å slenge i en større motor, i vinter Spørs hvor fort jeg blir lei. Har bygd om et par E36, så det er ikke noe stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Høres bra ut! Skal vi sette mekke-date på onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Går fint det! Vet ikke når de kommer imorgen, men har fri i morgen også, og muligens ut uken. Så du kan bestemme Alle dager, tidlig eller kveld. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 (endret) I går fikk meg og Julian tatt litt mekking på verkstedet (som er under oppussing ) Det gikk ganske greit for begge to. Ikke noe som køddet seg. Men på hjemveien kom jeg ca 1 km før bilen kubbet. Den begynte å harke når jeg sto i et lyskryss, så snart det kom grønt lys, rakk jeg å få ett gasspådrag og nok trillefart til å komme meg inn på et fortau. Tok en liten runde og sjekket kablene under bilen, gasswire osv. Kom frem til at tankmåler måtte vise feil, og at den var tom, selv om det sto 15L i instrumentpanel. Tok ca. 1 time før assistansen dukket opp med en 5L kanne. Fikk ikke start og gikk raskt tom for strøm. Assistansen måtte da kjøre og hente startkabler og fylle opp igjen reservekannen, for sikkerhetsskyld. Fortsatt ikke start. Hører ikke noe tegn til liv i fødepumpe osv, så tror ikke det er bensintilførsel i det hele tatt. Assistansen måtte så bytte bil pga slitt clutch, og hente slepetau og så ble jeg tauet hjem. Sto ute langs veien i ca. 3 timer i går. Hehe. Prøvde å taue den i gang, men til ingen nytte. Får nok bytte pumpe og bensinfilter osv. På selve verkstedet gikk det greit. Fått skinninteriøret på plass, de nye dørbekledningene fikk helt nye klips og de sitter nå strammere enn jeg trodde var mulig/har vært borti på noen annen E36 før De var også superstrøken og så helt nye ut. Mye finere med 2 elementer (HiFi pakke) enn en uoriginal som er skrudd rett inn Begynner å bli rimelig bra på innsiden nå. Må bare skaffe Velour-matter i stedet for de stygge gummimattene. Tok litt skinnpleie på ene siden av passasjersetet foran, for å se om jeg klarte å redde dem. Ble ganske mye bedre, så neste gang får jeg kaste meg over begge stolene. Baksetene trenger bare litt lærkrem, shield og UV-beskyttelse På bildene er det litt vått og skjoldete, enkelte steder. Dette fordi shield ikke har tørket enda. Slik så sidestøttene på forstolene ut før: Og slik så de ut etter (Shield ikke helt tørket enda:) Sidestøtter nærmest midtkonsoll, er ikke behandlet enda: Så var det dørbekledningene sin tur til å bli byttet Før: Etter: Her har produktene på skinnet tørket ferdig, og setet ser 10 år yngre ut: M3 rattet passet dessverre ikke, så det får Julian prøve å selge til noen andre Endret August 6, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Bra jobbing! Skinnet mitt trenger nok samme behandling snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Jeg ser enda ingen dobbel DTM-eksos. Dette er for dårlig, hadde store forventninger til denne Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Du får ta over og montere en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Haha, tror heller jeg vil følge din plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Noe nytt? Venter spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Har fått bensinfilteret, men venter fortsatt på bensinpumpen. Ellers går alle pengene på rustfiks og lakk til 330en, slik at jeg kan gi den fra meg til ny eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Ah, okei. Får bare krysse fingerne for at frøkna hans er villig til å spille med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Hun ville ikke spille med Bilen var visst for gammel for henne Men men, kommer alltids en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Hun ville ikke spille med Bilen var visst for gammel for henne Men men, kommer alltids en annen! For gammel? E46 er jo det beste fra to verdener. Elektronik men fortsatt mye mekanisk. Slik det skal være? Endret September 4, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Jepp, men det er ikke den nyeste iphone'n lenger Men det er ingen som er like glad i E46, som de som eier en E46. Haha. Er nok inhabil i å diskutere. Hun sa vel bare 3-4 ting når de var på visning. "Det er noen raknede sting i ene setet" "Det er ikke rart du liker den når den er blå, blå er en guttefarge, den skulle vært rosa!" "Du kommer ikke til å klare å få bruk for så stor motor i Norge!" Hehe. Skjønner at han ikke klarte å overbevise henne. Han sa han falt pladask, at den så helt ny ut, tommelen opp og kjøpe med en gang, før den forsvant. Men hun var litt usikker og ville diskutere det hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå