Gå til innhold

Sprekk i felg..


Boerrejr
 Share

Anbefalte innlegg

Har da fått en sprekk i bakfelgen på sommerhjula, har vært på sulland, gs og tevo dekk å ingen har en som er lik å selge meg..

Sulland sier det er en replica felg mens de på gs trodde dette var orginal felg, de på tevo sier den er en replica og.

Men det er visst en spessiel replica felg eller vertfall ikke å få tak i her i trondheim. den er så si identisk til orginalen så vidt jeg forsto.. noen som vet hvor det eventuelt er mulig å få tak i en slik, vuderer og få den sveiset så jeg har den ut sommern.

Felgen står på med 265/30/R19 dekk usikker på om de er 9,5 eller 10

 

post-85277-0-82164700-1438091817_thumb.j

post-85277-0-30352400-1438091837_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er originalfelg så ser du det på hva som står på baksiden.

Tror det er vanskelig å gjette replica-felg da det finnes en god del av de på markedet med ørsmå forskjeller.

Det er det som er kjipt med replica-felger, vanskelig å oppdrive maken. Med mindre man selv har kjøpt nye og vet navn osv..

Hvis ingen her inne har stålpeiling så se litt på nettbutikker og sammenlign til minste detalj.

En god bekjent av meg har en 2012 Passat R-Line, som han kjøpte brukt i 2013, med noen replica-felger, de knakk i Gudbrandsdalen. Dro på VW her i Molde for å få ny, uviten at det var replica da de er lik R-Linefelgene. Umulig å oppdrive og stod ingenting på baksiden som indikerte merke. Måtte kjøpe 4 helt nye felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er originalfelg så ser du det på hva som står på baksiden.

Tror det er vanskelig å gjette replica-felg da det finnes en god del av de på markedet med ørsmå forskjeller.

Det er det som er kjipt med replica-felger, vanskelig å oppdrive maken. Med mindre man selv har kjøpt nye og vet navn osv..

Hvis ingen her inne har stålpeiling så se litt på nettbutikker og sammenlign til minste detalj.

En god bekjent av meg har en 2012 Passat R-Line, som han kjøpte brukt i 2013, med noen replica-felger, de knakk i Gudbrandsdalen. Dro på VW her i Molde for å få ny, uviten at det var replica da de er lik R-Linefelgene. Umulig å oppdrive og stod ingenting på baksiden som indikerte merke. Måtte kjøpe 4 helt nye felger!

Så det var en hær inne som solgte 4 stk slike eller helt like for 2 år siden han gikk under navnet PenguiN-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...