Gabz Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Hei! Har en E36 sedan jeg skal kjøpe forstillingssett til. Men alle jeg kjenner som driver med bil er opptatt framover, og det er litt hast. Vil få det gjort før midten av neste uke, og skal nok bestille i morgen. Jeg holder til i Vestby, Akershus så helst i nærheten. Det som følger med og som skal byttes: -Begge bærearmer -2 lagre -2 endeledd (indre og ytre) -2 stabilisatorer Send PM med pris hvis du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Er det ikke noen Videregående skoler i nærheten som har Kjøretøy linje som tar inn biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Jo, men alltid fullt der. Dessuten er det litt hast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Åja Da er det jo en annen sak hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Opp! Sett er bestilt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Hjullagere er kanskje litt pes og trenger spesialverktøy, men resten skal du greie selv med vanlig verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 Har fått tilbud av en kompis, så ordna seg Vil ikke risikere å plutselig stå med halvferdig bil når jeg skal på jobb eller tur. Ellers hadde jeg prøvd selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå