Hefner Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Må jo si at du har gitt denne bilen et realt løft på det året du har hatt tråd på den da. Keep up the good work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Jo takk for det, hyggelig at noen tok opp denne tråden igjen Og siden den er tatt opp igjen, kan jeg like godt gi en update på hva som er status om dagen. Denne bilen står nå uten skilter inni kroken på et verkstedlokale jeg tok over for litt siden. Den er nylig eu-godkjent og det er ikke noe galt, men jeg har litt nye planer for den. Jeg fikk kjøpt en 98mod e36 sedan for 5000,- som jeg har tenkt til å gjøre om til banebil så tråd kommer sikkert når jeg setter igang. Så denne er nå bruksbil da jeg syns e36 er fantastisk morsom bil å kjøre og samtidig får femmern en liten pust i bakken. Greia er at jeg går å sikler på en v10 fra e60 å putte i den, men det prosjektet krever litt tid og penger og ikke minst kunnskaper som jeg ikke er helt sikker på om jeg har. Så et glimt av v10ern på hylla da jeg egentlig skulle se på en 3 liter til e36'en og da begynte hodet å spinne. Men tror jeg konser på m3 prosjektet først, så får jeg ta v10 etterhvert. Blir mye penger etterhvert også dette her Dette er vel det siste bildet jeg har av den Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Blir veldig bra det og da! Spent på tråd, og hva slags maskineri denne ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 Hehe, ja det har vært mye frem og tilbake med planene for denne bilen. Men overskriften passer fortsatt, for det blir ikke værende en 520 veldig lenge nå Var en tur innom igår, så jeg tok et lite stemningsbilde. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 hvis det blir v10 en eller annen gang så hadde det vært fint med en skikkelig arbeids logg må tru det er mye elektronik som skal kukes med for å få jævelskapet til å starte i en e39? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Det er akkurat det jeg tenker også, Må nok ha mye kyndig hjelp tilgjengelig for å få det til i det hele tatt. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå