Gå til innhold

2001 E39 520i - Foreløpig

Share

Anbefalte innlegg

Jo takk for det, hyggelig at noen tok opp denne tråden igjen:-D Og siden den er tatt opp igjen, kan jeg like godt gi en update på hva som er status om dagen. Denne bilen står nå uten skilter inni kroken på et verkstedlokale jeg tok over for litt siden. Den er nylig eu-godkjent og det er ikke noe galt, men jeg har litt nye planer for den. Jeg fikk kjøpt en 98mod e36 sedan for 5000,- som jeg har tenkt til å gjøre om til banebil så tråd kommer sikkert når jeg setter igang. Så denne er nå bruksbil da jeg syns e36 er fantastisk morsom bil å kjøre og samtidig får femmern en liten pust i bakken. 

Greia er at jeg går å sikler på en v10 fra e60 å putte i den, men det prosjektet krever litt tid og penger og ikke minst kunnskaper som jeg ikke er helt sikker på om jeg har. Så et glimt av v10ern på hylla da jeg egentlig skulle se på en 3 liter til e36'en og da begynte hodet å spinne. Men tror jeg konser på m3 prosjektet først, så får jeg ta v10 etterhvert. Blir mye penger etterhvert også dette her:x:-P

Dette er vel det siste bildet jeg har av den

IMG_2276.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...