Gå til innhold

Hentet "ny" bil i dag, 530dx, og ny på forumet!


 Share

Anbefalte innlegg

Som du sier rstand det vi snakker om her er smak og den er delt og fult av dritt, men siden jeg aldri tar feil er jo min smak den rette.(lol)

 

Noen foretrekker blondiner andre brunetter og det er noen som foretrekker noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det satt rft dekk på bilen min da jeg kjøpte den.

Verste jeg har vært borti noen gang.

Vibrasjoner og sporing som ikke kan forklares.

Kjøpte nye dekk (og felger) og verden ble en helt annen.

 

Godt å høre at det da tydeligvis er dekkene mine som skaper denne vibrasjonen :)

Rart at BMW leverer disse dekkene i det hele tatt?!

Kjører du F10/11 du og? I såfall hvilken dim har du, og hvilke dekk kjører du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de dekkene er det bare å bytte ut.

Nei jeg har siste versjon e61 :)

(Kjører med 9x20 og 10x20 255/30/20, 305/25/20. Yokohama. Funker veldig greit på e61. Har ikke noen erfaring med nyere dessverre)

Endret av pure_stig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) du trenger ikke å gjøre stort med disse bilene for at de skal se enda penere og sportsligere ut :) litt senk og litt større felger. Anbefaler da, Ac Schnitzer som jeg også har på min. Har du EDC så vil den senke 25 mm og det er ganske passe i mine øyne :) 20" eller 21" vil se veldig bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt old school, men jeg tror at treinteriør kommer tilbake igjen. Ikke alle varianter, men de som er litt high-tech. Da tenker jeg gjerne på de mørke tresortene med diskret mønster, akkurat som du har. Jeg ville også valgt det fremfor aluminium hvis jeg hadde kunnet det i en sånn bil.

 

Når det gjelder listene er jeg enig med Basse Lusk. Behold krommen! Blanke enderør, og eventuelt større hjul og du er i mål! :-)

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) du trenger ikke å gjøre stort med disse bilene for at de skal se enda penere og sportsligere ut :) litt senk og litt større felger. Anbefaler da, Ac Schnitzer som jeg også har på min. Har du EDC så vil den senke 25 mm og det er ganske passe i mine øyne :) 20" eller 21" vil se veldig bra ut

Takker :)

Legg gjerne ut bilde av bilen din med de ACS og de felgene :)

 

Nå er jeg litt old school, men jeg tror at treinteriør kommer tilbake igjen. Ikke alle varianter, men de som er litt high-tech. Da tenker jeg gjerne på de mørke tresortene med diskret mønster, akkurat som du har. Jeg ville også valgt det fremfor aluminium hvis jeg hadde kunnet det i en sånn bil.

 

Når det gjelder listene er jeg enig med Basse Lusk. Behold krommen! Blanke enderør, og eventuelt større hjul og du er i mål! :smile:

Tipp topp! Veldig fornøyd med interiørvalget selv :)

Da ser det ut til at det blir større hjul (senk hvis nødvendig) og chrom stuss, i førsteomgang ;)

Endret av rstand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt strøkent! Men det blir vel litt stumpete med 21-tommere, eller?

Det går faktisk utrolig bra med 21". Jeg gikk fra 19" 351 til disse uten å merke den store forskjellen. Kjører med 295/25 bak og det funker perfekt på denne bilen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal bytte ut grillen. Syns den originale er litt kjedelig.
I og med at det er chrome lister/rail så lurer jeg på om det kan være pent med mer chrome (alt. titan) grill?

Hvis jeg går helt andre veien, med svart blank...blir det helt feil mtp. at jeg ikke skal gjøre noe med lister/rails?

Googler for harde livet etter bildeeksempler, men finner ikke noe som gir meg svaret på dette...

Meninger, anyone? :)

Endret av rstand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vogn!

Jeg er litt på samme sporet som deg når det kommer chrome/alu på lister og grill.

Ta å google 550i F10 Grill, da får du opp en del bilder som jeg synes ser bra ut.

20" og senk gjør seg veldig på disse bilene, og jeg hadde en 525dx tidligere som har en egen tråd her som har en del bilder av den med 20" M5 felger og Hartge senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vogn!

Jeg er litt på samme sporet som deg når det kommer chrome/alu på lister og grill.

Ta å google 550i F10 Grill, da får du opp en del bilder som jeg synes ser bra ut.

20" og senk gjør seg veldig på disse bilene, og jeg hadde en 525dx tidligere som har en egen tråd her som har en del bilder av den med 20" M5 felger og Hartge senk.

 

Takker ;)

Konge! :) Skal sjekke ut link samt bilder av din 525!

 

By the way... ser på GS at de har diverse griller, også chrome/titan:

https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f11-touring-530dx/tilbehor-eksterior-grill/grillsett_f10_11_chrome_titan_grf10_9_8987_ct__2233487

 

Er det noe forskjell på denne og 550i F10 grill?

 

Finner ikke den tråden...kan du sende meg linken?

Endret av rstand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...