Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Du som kjøpte disse ja. Vrwheels har vel step lips til disse om du skal bygge om. Liker godt nederste bildet, naturligvis. ;)

Har sett på sida til vrwheels, men finner kun vanlig kanter, eller så er jeg dårlig til å lete.

Om felgene skal bygges om blir de vel 19" siden sentrene er i 18"?

Har jeg forstått dette riktig? Du er jo en guru når det gjelder custom felger.

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å teller ned til våren, selvom det er + grader ute nå, haha.

Legger ut to mimrebilder fra i sommer, i påvente av sol og sommer og ny sesong

post-80162-0-17726200-1449426907_thumb.j

post-80162-0-46487800-1449426942_thumb.j

Har også fått shadowline tape i hus. Kom for 3 måneder siden men har helt glemt å poste update før nå.

Vet ikke om jeg skal foliere listene eller kjøpe brukte shadowline lister. Hmmm....

post-80162-0-73793400-1449426971_thumb.j

Sitter å vurderer om jeg skal melde meg på e30meet 2016 eller bare dra som besøkende én dag.

Andre som skal på e30meet?

-Slaven-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

know dat feel. er liksom greit nok med 170 hester og lyden. men kjøreegenskapene på e46 min i svingene er ett stoooort savn. e39en er som en gummibåt i grov sjø når du skal kjøre litt fort i svinger. 

skjønner ikke den der jeg! :P selv med orginal dempere og fjerer så var aldri e39´n min ikke sportslig. den var tight og fin og ikke minst like god å hive rundt en sving som 330´n er! :P men kan hende fordi jeg trur demperane og fjærene var egentlig ganske nye! :P men skjønner ikke den båt følelsen folk får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke den der jeg! [emoji14] selv med orginal dempere og fjerer så var aldri e39´n min ikke sportslig. den var tight og fin og ikke minst like god å hive rundt en sving som 330´n er! [emoji14] men kan hende fordi jeg trur demperane og fjærene var egentlig ganske nye! [emoji14] men skjønner ikke den båt følelsen folk får!

Kommer Ann på kor man kommer fra. Eg har jo kunn hatt senket og stive biler till eg fikk e39en. Men er jo veldig behaglig! [emoji106]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Alt skal være orginalt ser eg.

Alt skal være orginalt så langt det lar deg gjøre. Hadde bilen gått 250 000 km og hatt litt små rust her og der, hadde det nok blitt brukt mer uorginale deler. Men når bilen knapt er innkjørt og strøken inn og utvendig, da spanderer jeg orginal deler på'n

Skulle fjerne hatt orginal frontfanger også. Men det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...