Torek Skrevet August 5, 2015 Skrevet August 5, 2015 (endret) Da selges denne hjulpakka såfremt ingen kjøper hele bilen med felger og dekk før noen rekker å kjøpe dem løst.Felger ble kjøpt nye i slutten av april for 26.000,-. På samme tidspunkt ble de også skodd med Vredestein bak og Continental foran til en samlet pris på drøye 8000kr. Dekkene har nå gått ca. 8000km.Pga. dekkstrekk så har felgene bak fått noen små, små steinsprut på kanten som følge av dette. I tillegg har den ene bakfelgen et bittelite hakk etter en stein som lå på veien og ble klemt fast MELLOM felgen og veien. Se bilde av dette neders i annonsen Felgene foran er som nye. Samlet kostet denne pakka altså 34.000,-Selges kr.SOLGTSPECS: 9x20 ET35 225/3510.5 ET42 255/30Ingen spacere på noen av bildene.Bilder av felger på bil samt litt detaljbilder:Bilder er lånt av André Jaskiewicz i tillegg til det nederste, fra Rudskogen, som er lånt av Jørgen Iversen Lie.Her er bilde av hakket i ene felgen: Endret Oktober 24, 2015 av Torek
Torek Skrevet September 6, 2015 Forfatter Skrevet September 6, 2015 Ingen som vil ha? Trodde faktisk det var flere enn BARE meg som likte disse, haha
Bmwe61lci Skrevet September 6, 2015 Skrevet September 6, 2015 Hva er innpress? Synd med skadene da dette ikke går å få pent uten lakkering? Kjedelig å kjøpe så dyre felger med sår i. Kanskje bare jeg som er nøye på sånt..
andreaskarm Skrevet September 10, 2015 Skrevet September 10, 2015 Rå felger,, feil innpress for min del desverre. Torek reagerte på dette 1
Torek Skrevet September 11, 2015 Forfatter Skrevet September 11, 2015 Hva er innpress? Synd med skadene da dette ikke går å få pent uten lakkering? Kjedelig å kjøpe så dyre felger med sår i. Kanskje bare jeg som er nøye på sånt.. Skal man ha det 100% strøkent så må nok hele felgen lakkeres, ja Steinsprut kommer uansett, men det lille hakket er selvfølgelig irriterende. Oppdatert med ny pris nå. Koster du på lakkering da så har du billige og strøkne Vossen felger. Har man i tillegg kontakter så koster jo lakkering omtrent ingenting
Ivrig86 Skrevet September 12, 2015 Skrevet September 12, 2015 Syns Felga er Dritkule!! Men tror nok kanskje Folk hadde blitt mere innteresert om di var lakkert først Syns ikke prisen er ille heller om Man er ute etter noe Som skiller seg ut!!! Torek reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet September 12, 2015 Skrevet September 12, 2015 Er vel bare og handle noe grå lakk og legge litt i sårene med en qtips ? Synes det er billig mtp. nypris Torek reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet September 13, 2015 Skrevet September 13, 2015 Ja hadde hjulpet mye det å sikkert Torek reagerte på dette 1
Torek Skrevet September 13, 2015 Forfatter Skrevet September 13, 2015 Ja, det hadde nok helt sikkert vært lettere å selge hvis jeg hadde lakkert dem først MEN, da hadde jo også prisen vært en annen.Samtidig koster det meg lite å ha dem liggende her til våren hvis ingen vil ha dem nå, hehe.. Ikke så lett å kjøpe disse nye lenger, for å si det sånn.
Bmwe61lci Skrevet September 30, 2015 Skrevet September 30, 2015 Pris for kun felger om du selger det? Får ikke brukt den dim på min.
Torek Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Pris for kun felger om du selger det? Får ikke brukt den dim på min. 15k
Torek Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2015 Ingen?Kan evt ta innbytte mot 3-delte felger i 4x100 17"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå