Gå til innhold

(5x120) VOSSEN VLE-1 Limited Edition 9x20 & 10.5x20

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da selges denne hjulpakka såfremt ingen kjøper hele bilen med felger og dekk før noen rekker å kjøpe dem løst.
Felger ble kjøpt nye i slutten av april for 26.000,-. 
På samme tidspunkt ble de også skodd med Vredestein bak og Continental foran til en samlet pris på drøye 8000kr. Dekkene har nå gått ca. 8000km.
Pga. dekkstrekk så har felgene bak fått noen små, små steinsprut på kanten som følge av dette. I tillegg har den ene bakfelgen et bittelite hakk etter en stein som lå på veien og ble klemt fast MELLOM felgen og veien. Se bilde av dette neders i annonsen :)
Felgene foran er som nye. Samlet kostet denne pakka altså 34.000,-

Selges kr.SOLGT

SPECS: 
9x20 ET35 225/35
10.5 ET42 255/30
Ingen spacere på noen av bildene.

Bilder av felger på bil samt litt detaljbilder:
BMW%20F30%20320d%202%20Size_zpsefbldfna.

BMW%20F30%20320d%205%20Size_zps09phfldy.

BMW%20F30%20320d%206%20Size_zpsopyessuh.

BMW%20F30%20320d%204%20Size_zpsfavldtzl.

BMW%20F30%20320d%203%20Size_zps9uoeqkoa.

BMW%20F30%20320d%207%20Size_zpsfrrzhl6z.

e30meet%20rudskogen%2015_zpstc9epvrf.jpg
Bilder er lånt av André Jaskiewicz i tillegg til det nederste, fra Rudskogen, som er lånt av Jørgen Iversen Lie.

Her er bilde av hakket i ene felgen:

VOSSEN%20SKADE_zps3p9tx83g.jpg

VOSSEN%20SKADE2_zpsmcl9qfpd.jpg

Endret av Torek
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Hva er innpress? Synd med skadene da dette ikke går å få pent uten lakkering? Kjedelig å kjøpe så dyre felger med sår i. Kanskje bare jeg som er nøye på sånt..

Skrevet

Hva er innpress? Synd med skadene da dette ikke går å få pent uten lakkering? Kjedelig å kjøpe så dyre felger med sår i. Kanskje bare jeg som er nøye på sånt..

Skal man ha det 100% strøkent så må nok hele felgen lakkeres, ja :) Steinsprut kommer uansett, men det lille hakket er selvfølgelig irriterende.

Oppdatert med ny pris nå. Koster du på lakkering da så har du billige og strøkne Vossen felger. Har man i tillegg kontakter så koster jo lakkering omtrent ingenting :)

Skrevet

Syns Felga er Dritkule!! Men tror nok kanskje

Folk hadde blitt mere innteresert om di var lakkert først ;) Syns ikke prisen er ille heller om

Man er ute etter noe Som skiller seg ut!!! :)

Skrevet

Ja, det hadde nok helt sikkert vært lettere å selge hvis jeg hadde lakkert dem først :) MEN, da hadde jo også prisen vært en annen.

Samtidig koster det meg lite å ha dem liggende her til våren hvis ingen vil ha dem nå, hehe.. Ikke så lett å kjøpe disse nye lenger, for å si det sånn.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...