Popza Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 (endret) Hei. Driver å leter etter "ny" bil, og har nå funnet en ganske grei 2004 645i E63, manuell, med lav KM. Men den er US import. Lurer på om dette kan gi meg mye hodebry i det lange løp? Som fks, ser på http://www.bmwarchive.org/ at den har: S876A Funkfrequenz 315 MHz Radio frequency 315 MHz S823A Heissland-Ausführung Hot-climate version S645A BMW US Radio BMW US Radio S639A Vorbereitung Handy komplett USA/CDN Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN Må jeg bytte hele radio/telefon oppsettet for at radio/telefon skal fungere? Vil EU-navi CD fungere på iDrive? Hot-climate version? Lest at dette er noe de fleste US biler blir levert med. Men hva betyr det egentlig? Dårligere batteri, og...? Like lett å lese ut feilkoder, osv når det er US-bil? Litt skeptisk til den, så kaster meg ikke over den med det første. Men hadde vært fint om noen viste noe Endret August 9, 2015 av E92 Popza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Jeg ville vært mer obs på den motoren og kjente problemer (som er dyre problemer). Kan desverre ikke hjelpe deg med resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Vet at n62b44 har hatt en del problemer. Har også eid E65, så vet sånn ca hvordan problemer den bilen kan by på. Heldigvis er jeg litt fingernem og kan fikse litt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Jeg ville aldri vurdert en amerikansk bil av følgende grunner: Instrumentpanel i miles, klimapanel i fahrenheit, som oftest mangel på europeiske standarder - herunder setevarme, oppgradert varmeanlegg etc., ekstra reflekser og tilsvarende ting. Marius2002 og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå