Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har bytte o ringer 3 ganger.. dem holder kanskje 20 min.. noen tips? lekker også kjøle veske no fra ene slangen atme påfyllings til kjøleveske... 

Skrevet

Såpass. Da tror jeg at jeg hadde byttet peilepinnerøret også, i håp om at det ble bedre. Smurte du o-ringene i olje, før montering?

Angående kjølevæskeslangen. Hvis det er typen som er festet med slangeklemmer, så kan det være slangen er utvidet og oppbrukt, og at det ikke holder å bare bytte klemmene. Vanligvis klipper man litt av enden ved demontering/montering av gummislanger, men det blir ofte litt vanskelig på kjøleslanger, som gjerne akkurat har lengden de må ha :P

Ikke bruk om igjen slangeklemmer, heller.

Skrevet (endret)

ja, smurte di..den er ikke slange klemme på den som det lekker fra. ska ta bilde i morgen. okei, takk for tips:) 

Endret av BMWfreak86
Skrevet (endret)

Hmm, noe vakumproblemer kanskje? Som gjør at det er overtrykk og blåser pakninger. Tett veihusvent, vil jo anta at viss ventilasjonen er tett at det vil danne seg en del overtrykk i bunn.

Endret av warg
Skrevet

Vil annta at det er filter til veivhus men nå er ikke jeg noen ekspert på dieselmotorer...

Skrevet

Kommer opp oil breather filter så har nok noe med oljedampresirkulering å gjøre.

Skrevet

Oljedampen skal vel inn på innsuget på et vis.. Fadern sin 525tds står på gardermoen, så får ikke undersøkt hvordan det ser ut.. :)

Skrevet

Du kan gå innpå GSbildeler sin nettside, skal ligge ilustrasjonstegninger på hvordan det skal se ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...