Chris11slett Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Hei, har bytte o ringer 3 ganger.. dem holder kanskje 20 min.. noen tips? lekker også kjøle veske no fra ene slangen atme påfyllings til kjøleveske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Såpass. Da tror jeg at jeg hadde byttet peilepinnerøret også, i håp om at det ble bedre. Smurte du o-ringene i olje, før montering? Angående kjølevæskeslangen. Hvis det er typen som er festet med slangeklemmer, så kan det være slangen er utvidet og oppbrukt, og at det ikke holder å bare bytte klemmene. Vanligvis klipper man litt av enden ved demontering/montering av gummislanger, men det blir ofte litt vanskelig på kjøleslanger, som gjerne akkurat har lengden de må ha Ikke bruk om igjen slangeklemmer, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 (endret) ja, smurte di..den er ikke slange klemme på den som det lekker fra. ska ta bilde i morgen. okei, takk for tips:) Endret August 10, 2015 av BMWfreak86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 (endret) Hmm, noe vakumproblemer kanskje? Som gjør at det er overtrykk og blåser pakninger. Tett veihusvent, vil jo anta at viss ventilasjonen er tett at det vil danne seg en del overtrykk i bunn. Endret August 11, 2015 av warg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 hakke peiling... kommer olje damp derifra, og manlger ett deksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 er ett filter bak det svarte deksel, kas filter e det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Vil annta at det er filter til veivhus men nå er ikke jeg noen ekspert på dieselmotorer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 ikke eg heller, min første diesel bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 var ett langt filter der.. såg ut som luft filter.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Kommer opp oil breather filter så har nok noe med oljedampresirkulering å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 okei.. takk for svar.. men kossn ser den delen som ska være dær ut? det ska jo ikke dryppe olje damp på slangen til kon filter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Oljedampen skal vel inn på innsuget på et vis.. Fadern sin 525tds står på gardermoen, så får ikke undersøkt hvordan det ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Du kan gå innpå GSbildeler sin nettside, skal ligge ilustrasjonstegninger på hvordan det skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 ska sjekke ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 (endret) Endret August 13, 2015 av BMWfreak86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå