BMWE39turbo Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 framdekkene kunne du også beholdt forsåvidt, hadde putta på org. m5 dimmensjon, disser veier mindre enn org. m5 hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 29, 2015 Forfatter Share Skrevet August 29, 2015 ca. 8 kg. per felg tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Stemmer med katalogen deres ihvertfall 8,3 kg skriver de der.. Søren at 1-er har så høyt innpress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Ingen som vil ha pene kvalitetshjul?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 jo, visst de passer over bremsene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Er berre og komme og prøve det er vel ca. 1 times kjøring.. Men nå reiser jeg offshore idag klokken 2 og blir borte i 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Har ikke hjul å kjøre på, M5'n står på acs hjula i garasjen der to er uten luft (lekker langs senter, pakningen) og en liten sprekk i ene baktønna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 disse kjøpte vel du nyoppusset? Skrur av hjula når jeg kommer hjem fra sjøen, så kan jo si fra om jeg skal til Førde en dag så kunne jeg tatt med en felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 (endret) Disse kjøpte eg nyoppusset i vinter ja, har ikke kjørt 3000km med de engang.. Kjedlig, men trenger uansett godkjenningshjul/lette turhjul når eg skal til Nurburgring osv, da er dine perfekte Kan gi deg 12k for de uten dekk, om det passer over bremsene? Ta med fram og bakfelg om du plutsli skal forbi så ser vi? Har mine tvil på at de passer, men håper. Endret September 3, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 (endret) 13k så er det greit Men er offshore frem til 18. og veitaf når jeg skal til Førde Er jo spacere og bolter til over 3000.. Pluss splitter nye BBS logoer til 1000.. Og da attpåtil 7000 + frakt i lakk i vår.. Så 13k er miiinimum Endret September 8, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Okay da takker eg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 skal få dei for 12 uten spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 med spacere bak da? Sku hatt alt som trengs for å få dei godkjent i vognkort eventuelt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 10, 2015 Forfatter Share Skrevet September 10, 2015 Ska vurdere det når eg kjem heim BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå