Skulebollen Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Hei, er på utkikk etter noen andre interiørlister i min bil da jeg rettogslett ikke liker dem Så om noen er ute etter alu cube lister kan vi kanskje bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 28, 2015 Forfatter Share Skrevet August 28, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Jeg har standard sølv plastlister om det er av interesse Ganske grei stand på de, men den på førerdøren mangler noen klips, så har limt den fast helt øverst. Regner med det går fint å få den av i en bit. Pre lci bil med navi business. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Kunne du tenkt deg sort høyglans? Jeg sitter å vurderer alu cube... men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Sort høyglans er jeg redd blir fryktelig mye sort når alt annet er sort men kan jo tenke litt på det mest lyst på mørkt treverk/ maple tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Sølv er ikke int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 bum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrickors Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Hvilken model har du? Jeg har det mørkeste treverket, min bil er en LCI 10 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Er en 05 mod jeg har, vet ikke om det passer over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Den på dashbordet og litt slikt vil passe, men det korte svaret er nei. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå