Hostine Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 (endret) Hei og hå!På tide at enern får sin egen tråd her på forumet Kjøpte nylig min andre 1-serie, en 2012 mod. 116D M-sport. Dette er en bil jeg har tenkt å pusle litt med fremover.Foreløpige planer er:- Senk- Nye felger og dekk- Helsvart grill- Sote ruterTar gjerne i mot tips og forslag for å få en litt tøffere look på konebilen Endret August 19, 2015 av Hostine sondre.skundberg, bimmerR og pure_stig reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Gratulerer med ny 1'er Fine planer så her må det følges med. Fin bil, og hvit bmw er jo aldri feil. (selv om jeg blir litt inhabil.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Fin bil ja. Ser ut som dine planer dekker det meste, men ville ha plusset på dobbel eksos stuss og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Gratulerer med flott bil! Følger. KKME30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Hvit bil med M-sport er et glimrende utgangspunkt, og det er ingenting å si på planene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 (endret) Takker! Dobbel eksos var ikke dumt Ble en kjapp løsning på grillen, time hos folieringsverksted bestilt på onsdag Endret August 17, 2015 av Hostine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 "Ny" sort grill på plass i dag, gjorde mye med bilen syns jeg E.H.D og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Ble bra det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Alltid flott med sort grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Det der gjør enormt mye på hvit bil. Da er du igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Ja nå er det bare å fortsette på lista, så lenge penga rekker noen forslag til passende felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 (endret) Veit ikk koffø, men føler BBS LM (evt kopi) i gråfarge eller Hartge felger hadde passet bilen veldig bra Endret August 19, 2015 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Fin bil med, 1'er er tingen Sorte N-merker kan du putte på, ser mye bedre ut da alt annet er sort og hvitt Har du interiør bilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 BBS LM har jeg tittet på tidligere, blir nok noe i samme stil er så mye i velge i, så får se hva jeg ender opp med.Interørbilder skal jeg få tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 LM er så kjedeliiig Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå