Hostine Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Da får vi se hva det blir til, utolmodig som jeg er så gjør jeg det nok før vintern, haha. Stemmer Gabz Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Hiv deg rundt og gjør det i helga, jeg er ivrig på å se hvordan høyden blir og høre hvor mye stivere den blir før jeg bestiller meg senkesett selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Hiv deg rundt og gjør det i helga, jeg er ivrig på å se hvordan høyden blir og høre hvor mye stivere den blir før jeg bestiller meg senkesett selv Mulig det blir montert på søndag, om jeg rekker klør i fingra, haha. Har forøvrig vært på bilia i dag og hentet litt jåleri: [Martin] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Mulig det blir montert på søndag, om jeg rekker klør i fingra, haha. Har forøvrig vært på bilia i dag og hentet litt jåleri: Fin bil frøken:). Gjorde seg med m-merker. Senk blir nokk mitt i blinken:))Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Ble det senkesett i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Ble det senkesett i helga? Nei desverre, vurderer om jeg kansje skal vente til våren? Men hvis jeg får tak i felger så snart som mulig så kommer jeg nok til å smelle det på alikevel før snøen legger seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Da har jeg bestemt meg for felger, disse bestilles til uka AC Syclone, tror fargen kan bli fin til hvit bil! danskiii og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Har ikke hørt om det felgmerket, men stilig finish, tror der kan bli bra ja. Hvor store er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 (endret) Da har jeg bestemt meg for felger, disse bestilles til uka AC Syclone, tror fargen kan bli fin til hvit bil! Spennende valg, og pene er de også. Men på virkelige bilder ser de mørkere ut enn dette. Mønsteret i felgene bør være synlig på litt avstand. Mørke felger kan på avstand se ut som sorte hull og minne om rustne, gammeldagse vinterfelger. Endret September 27, 2015 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå