Gå til innhold

Erfaringer med Parts24?


Mysemannen
 Share

Anbefalte innlegg

Har søkt og funnet flere tråder som dette, men da samtlige linker til en eller to tidligere tråder ( som nå er slettet) oppretter jeg en ny. Parts24 har fristende priser og etter å ha forsøkt å handle der ca et halvt år siden, uten respons på bestillingen, har jeg nå prøvd igjen for halvannen uke siden uten å få bekreftelser på sending eller status, tross purring.

Kanskje jeg har blitt bortskjemt med service og raske svar fra andre nettbutikker som Koed, men man forventer vel kanskje allikevel litt oppfølging, da kanskje spesielt når pengene blir trukket umiddelbart.

Dette er ikke ment som krass kritikk, men er nysgjerring på gode/dårlige erfaringer med Parts24.

 

Endret av Mysemannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parts24 har ikke lenger avtale med bimmers.no, og alt som har vært i forbindelse med de i sponsor-/annonseforumet er av den grunn fjernet i sin helhet fra forumet.

 

Når det er sagt, så har all tidligere kritikk mot firmaet gått ut på ingen eller treg leveranse, dårlig oppfølging og generelt sett bare rot. Man burde enkelt utifra dette avgjøre om dette er et firma man bør handle av eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet der til førstebilen min. Tok en evighet å få varene, og fikk ikke tak i dem på noen måte (e-post, telefon, facebook..) når jeg hadde oppdaget feil ved sendingen min. Veldig useriøse folk som jeg anbefaler å styre unna. Hører negativt om dem fra 95% av folk som har handlet der.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte med at jeg kansellerte ordren etter stadig utsettelse og sjelden svar på mail. 
La med det samme inn en bestilling hos Partsandretards på samme del, og ikke mindre enn 2 timer senere var sendingsnr registrert hos posten!
Litt kontrast med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...