Daniel Tønnessen Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Hei Har en 2004mod 525d e61, som ccc modulen/radioen har begynt å kødde. Har noen av dere erfaringer med å montere uurginale modelltilpasset navi/radio? Tenker da på noe sånt som dette? http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-E63-E64-M5-AAutoradio-Touchscreen-GPS-Navigation-DVD-TV-Multimedia-/231489531786?hash=item35e5d9ef8a Eventuelt har dere noe andre merker som dere anbefaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Denne erstatter ikke eksisterende iDrive, men kommer i tillegg, og passer kun til biler som har den minste skjermen (M-ASK). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Tønnessen Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Denne erstatter ikke eksisterende iDrive, men kommer i tillegg, og passer kun til biler som har den minste skjermen (M-ASK). OK Jeg mener jeg har den minste skjermen, det som skjer er at lyden i radioen forsvinner. Da fryser også alt annet som går på i-drive. Noen andre som har opplevd dette? Er dette bare og kjøpe ny org. ccc modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Da har du M-ASK, ikke CCC (sånn i tilfelle du skulle kjøpe feil). Disse er kjent for å tulle litt, og det enkleste er ofte å kjøpe ny dessverre. Du kan også vurdere oppgradering til CCC/CIC mens du først er i gang. Mener også på jeg har lest noe om at det finnes folk som reparerer disse, men kjenner ikke til hvem eller hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Tønnessen Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Da har du M-ASK, ikke CCC (sånn i tilfelle du skulle kjøpe feil). Disse er kjent for å tulle litt, og det enkleste er ofte å kjøpe ny dessverre. Du kan også vurdere oppgradering til CCC/CIC mens du først er i gang. Mener også på jeg har lest noe om at det finnes folk som reparerer disse, men kjenner ikke til hvem eller hvor. ok Takk for svar, men denne M-Ask modulen. Sitter denne i radioen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Hele "radioen" din heter M-ASK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Tønnessen Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Hele "radioen" din heter M-ASK. Noen som vet om noen urginale radioer som kan benyttes sammen med i-drive? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Du kan i utgangspunktet ikke bare legge til en annen stereo og få mask til å fungere. Det beste er fremdeles å kjøpe/oppgradere til ccc/cic. Og evt bygge stereo rundt det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Tønnessen Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Ok Er fryktelig "dum" på dette feltet. Noen som vet hvilke orginale spillere jeg kan bruke sammen med min i-drive/skjerm? Ser at det er flere brukte ¨å få tak i, men de er ikke helt like min per dags dato. Mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Jeg tror du har misforstått litt hva iDrive er. Hele systemet ditt er iDrive, og bytter du ut radioen, så bytter du også iDrive-systemet. Vil anbefale deg å kikke litt i iDrive-tråden her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Og hva er det du egentlig skal? ha bedre lyd? bedre/mer bass? At computeren din tuller seg er kjent problem og da må du bytte ut computeren (cd spilleren) din. Eller evt. oppgradere som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå