Gå til innhold

Ettermarkeds radio/navi e61

Anbefalte innlegg

Hei

Har en 2004mod 525d e61, som ccc modulen/radioen har begynt å kødde.

Har noen av dere erfaringer med å montere uurginale modelltilpasset navi/radio?

Tenker da på noe sånt som dette?

http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-E63-E64-M5-AAutoradio-Touchscreen-GPS-Navigation-DVD-TV-Multimedia-/231489531786?hash=item35e5d9ef8a

Eventuelt har dere noe andre merker som dere anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne erstatter ikke eksisterende iDrive, men kommer i tillegg, og passer kun til biler som har den minste skjermen (M-ASK).

OK

Jeg mener jeg har den minste skjermen, det som skjer er at lyden i radioen forsvinner. Da fryser også alt annet som går på i-drive. Noen andre som har opplevd dette? Er dette bare og kjøpe ny org. ccc modul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du M-ASK, ikke CCC (sånn i tilfelle du skulle kjøpe feil).

Disse er kjent for å tulle litt, og det enkleste er ofte å kjøpe ny dessverre. Du kan også vurdere oppgradering til CCC/CIC mens du først er i gang.

Mener også på jeg har lest noe om at det finnes folk som reparerer disse, men kjenner ikke til hvem eller hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du M-ASK, ikke CCC (sånn i tilfelle du skulle kjøpe feil).

Disse er kjent for å tulle litt, og det enkleste er ofte å kjøpe ny dessverre. Du kan også vurdere oppgradering til CCC/CIC mens du først er i gang.

Mener også på jeg har lest noe om at det finnes folk som reparerer disse, men kjenner ikke til hvem eller hvor.

ok

Takk for svar, men denne M-Ask modulen. Sitter denne i radioen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har misforstått litt hva iDrive er. Hele systemet ditt er iDrive, og bytter du ut radioen, så bytter du også iDrive-systemet. Vil anbefale deg å kikke litt i iDrive-tråden her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...