Gå til innhold

09' e92 335i DKG. [Update.]

bmwgreg90
 Share

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Skal bestille nye og stivere fjærer bak.

17.april blir det soting av alle lykter, lett toning av framruter og foliering av taket og diffuseren.

Begynner å få dårlig tid til vårmønstringer og treff starter :P

Heftig. 

Grunn til du ønsker stivere fjærer? Er det ingen fjæring igjen nå eller hva er greia? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clarity skrev:

Heftig. 

Grunn til du ønsker stivere fjærer? Er det ingen fjæring igjen nå eller hva er greia? :P 

Subber. Skal jeg ha folk baki eller noe så må jeg ha stivere fjærer. Hadde vært smalere felger så hadde di jeg har vært nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Subber. Skal jeg ha folk baki eller noe så må jeg ha stivere fjærer. Hadde vært smalere felger så hadde di jeg har vært nok.

Hvilken stivhet bestilte du med settet til å begynne med og hva skal du ha nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Skal bestille nye og stivere fjærer bak.

17.april blir det soting av alle lykter, lett toning av framruter og foliering av taket og diffuseren.

Begynner å få dårlig tid til vårmønstringer og treff starter :P

Hvilke treff har du planlagt å delta på? :) 

Lysten på se å bilen hvis det er treff jeg også skal på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tollefsen skrev:

Hvilke treff har du planlagt å delta på? :) 

Lysten på se å bilen hvis det er treff jeg også skal på :P

Hadde lyst på Lagunen, men spørs om jeg får fri fra jobb. Så er det vårmønstring på Husnes i Kvinnherad samt mønstring i Haugesund i første omgang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update.

Bestemte meg for å avvente med soting og foliering og prioritere andre ting enn bil.

Har også hentet en pakke idag. Red scoops for en liten detail samt muligens litt bedre kjøling(?) og 3.8" brushed alu endestusser som passer finishen til lister innvendig. Skulle egentlig ha titanium finish, men dette er litt mer diskré mtp at jeg skal ha muffler delete.

IMG_20160415_102732.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker enderørene, meget bra. :-D

Scoops er passe rart spør du meg, forstår ikke helt hva som er greia, og syns ikke det ser noe bra ut. Men hver sin smak selvfølgelig :) Hiv heller ut noen flere bilder av bilen med senk og felg i bra lys og uten filter, spent på hvordan ser ser ut i real life! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, danskiii skrev:

Scoops er passe rart spør du meg, forstår ikke helt hva som er greia, og syns ikke det ser noe bra ut. Men hver sin smak selvfølgelig :) Hiv heller ut noen flere bilder av bilen med senk og felg i bra lys og uten filter, spent på hvordan ser ser ut i real life! :D

Scoops er for å få vinklet luftstrømmen opp til luftinntaket. Jeg har montert samme på min, bare at mine er sorte (ville ha de diskret). Tror det hjelper når man ikke har original innsugsboks lenger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Frode D skrev:

Scoops er for å få vinklet luftstrømmen opp til luftinntaket. Jeg har montert samme på min, bare at mine er sorte (ville ha de diskret). Tror det hjelper når man ikke har original innsugsboks lenger... :)

Kanskje ikke, men har røde lugs og skal ha røde kalippere så tenkte det vil passe seg med rødt framme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Har ikke fått vasket bilen på 2 uker da jeg har jobbet vekke i uke dagene og reist i helgene. Skal montere scoops også se om jeg får vasket bilen og ta et par bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...