Gå til innhold

Bytte til M bakfanger? Evt front også. LCI E90

Aslaska
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har skiftet fra standard til M tech/sport bakfanger(evt frontfanger også) på e90 LCI?

Er det noen som orker å grave frem bilder av en e90 LCI uten M pakke, og en med? Føler jeg finner litt av hvert når jeg søker så jeg vet faktisk ikke hvordan det skal se ut, vil ikke gå på en smell ved å kjøpe noe jalla-tuning.

Endret av Aslaska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk folkens :)

:)

Mulig det! Er den lakkert fra før? Evt pris? :)

Ikke lakkert nei. 1500,- så er den din. Kan lakkeres og, men regner med den må sendes med mindre du holder til i Bergen. Blir fort noen striper med posten osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo linjene er helt annerledes for eks. rundt der skiltet skal stå. og V-en i midten er tjukkere. :)

når du sier det så ser jeg forskjellene :) vet faktisk ikke helt om jeg går i mot strømmen her, men tror jeg syntes vanlig var penest, ikke så lett å avgjøre med ett par bilder bare :)

Synest fronten endrer seg ganske mykje då M fanger ikkje går i ett med grill :)

Sent from USS Enterprise

La ikke merke til det før det ble nevnt :) Ser nå at det er en del forskjell på de :)

Ikke lakkert nei. 1500,- så er den din. Kan lakkeres og, men regner med den må sendes med mindre du holder til i Bergen. Blir fort noen striper med posten osv. :)

Skal vurdere det :) Du har ikke tilfeldigvis ett bilde du kunne slengt ut? Bor ikke så veldig langt borte heller forresten.

Vurderer å lakke selv med mindre du kjører skikkelig polske priser om jeg kjøper den :P

Endret av Aslaska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der. Mer info om den samt pris? :)

Det er en org LCI Msport frontfanger med hull til lyktespyling og det er markert på baksiden hvor PDC skal være. Den er aldri vært montert på bil og er ulakkert. 

Du får gi meg et bud på fangeren. Er åpen for det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...