Aslaska Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Noen som har skiftet fra standard til M tech/sport bakfanger(evt frontfanger også) på e90 LCI? Er det noen som orker å grave frem bilder av en e90 LCI uten M pakke, og en med? Føler jeg finner litt av hvert når jeg søker så jeg vet faktisk ikke hvordan det skal se ut, vil ikke gå på en smell ved å kjøpe noe jalla-tuning. Endret September 14, 2015 av Aslaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Ett tips. Skriv at det gjelder E90 LCI i overskriften, så får du sannsynligvis flere svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Ett tips. Skriv at det gjelder E90 LCI i overskriften, så får du sannsynligvis flere svar. Glemte meg helt ut! Er vell ikke mulig å endre tittel, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Glemte meg helt ut! Er vell ikke mulig å endre tittel, eller? Du må velge full editor på første post [emoji4] Sent from USS Enterprise Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Standard: M-sport: Google is your friend. Endret September 14, 2015 av Reef89 Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Har en e90 lci m fanger bak med PDC tilsalgs om du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 takk folkens Har en e90 lci m fanger bak med PDC tilsalgs om du er intr Mulig det! Er den lakkert fra før? Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Standard: bmw_335i_e90_lci_large_16858.jpg images.jpg M-sport: IMG_0177.jpg rear.jpg Google is your friend. Takker, ser ærlig talt ikke så mye forskjell på fronten jeg. Baken blir jo som en helt annen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Du ser jo linjene er helt annerledes for eks. rundt der skiltet skal stå. og V-en i midten er tjukkere. Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 takk folkens Mulig det! Er den lakkert fra før? Evt pris? Ikke lakkert nei. 1500,- så er den din. Kan lakkeres og, men regner med den må sendes med mindre du holder til i Bergen. Blir fort noen striper med posten osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Takker, ser ærlig talt ikke så mye forskjell på fronten jeg. Baken blir jo som en helt annen bil da Synest fronten endrer seg ganske mykje då M fanger ikkje går i ett med grill Sent from USS Enterprise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Du ser jo linjene er helt annerledes for eks. rundt der skiltet skal stå. og V-en i midten er tjukkere. når du sier det så ser jeg forskjellene vet faktisk ikke helt om jeg går i mot strømmen her, men tror jeg syntes vanlig var penest, ikke så lett å avgjøre med ett par bilder bare Synest fronten endrer seg ganske mykje då M fanger ikkje går i ett med grill Sent from USS Enterprise La ikke merke til det før det ble nevnt Ser nå at det er en del forskjell på de Ikke lakkert nei. 1500,- så er den din. Kan lakkeres og, men regner med den må sendes med mindre du holder til i Bergen. Blir fort noen striper med posten osv. Skal vurdere det Du har ikke tilfeldigvis ett bilde du kunne slengt ut? Bor ikke så veldig langt borte heller forresten.Vurderer å lakke selv med mindre du kjører skikkelig polske priser om jeg kjøper den Endret September 14, 2015 av Aslaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Og jeg har en LCI Msport front til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Se der. Mer info om den samt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Se der. Mer info om den samt pris? Det er en org LCI Msport frontfanger med hull til lyktespyling og det er markert på baksiden hvor PDC skal være. Den er aldri vært montert på bil og er ulakkert. Du får gi meg et bud på fangeren. Er åpen for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå