Gå til innhold

BMW E30 325e M-Tech 1. Restaurering. S54B32


Pyrox
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilken type maling endte du opp med på blokka? holder på med samme greiene selv. :)

når vi først er inne på lakk, veit du forøvrig hvilken farge RC hjula er lakkert i?

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiritus: Jeg brukte stort sett stålbørste på vinkelsliper! Slitsomt arbeid og blir "spindelvev" i hele verkstedet!. Henger enda litt igjen i taket hos meg ^_^ Enkelte steder som var vanskelig å komme til skrapte jeg det av, blant annet ved reservehjulbrønn. 

Takk Aleksander :)

hsd: Endte opp med motormaling fra Mekonomen :P Angående farge på felgene er jeg usikker, Werner Larsen som har restaurert de :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt noe det samme men vet ikke åssen man skal få plass? Setter du walbro i tank så mister man vel tank målingen?  Og hvor skal man få plass til catch under og to pumper under bilen ? Veivesenet er vel ikke så glad i catch i bagasjerommet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en catchtank som henger ved siden av 044'en. Blir bare en pumpe på meg. Så vet ikke helt hva du mener med to pumper under bilen. Fødepumpen ligger jo i tanken.

Men tror jeg kommer til å gå for en walbro 255 i tanken istedenfor, så kan jeg heller henge opp ett high flow filter der pumpen henger originalt. Ser ikke noe grunn til at en mister tankmåleren, må jo få tak i ett tank amatur som har pumpe originalt. Enten fra facelift eller preface med fødepumpe. 

image.jpg

Bare til å skli ned tankmåleren her :) 

 

Dashbordet er kommet på plass med nye tetninger og diverse. Har fått testet at samtlige lys fungerer, og det virker lovende :) Men sliter litt med varmeapperatet. Det får ikke strøm. Stjal strøm fra nabosikringen og da ble det liv på alle 4 hakk. 

image.jpg

Ellers går det i overhaling av tannstang og litt div :) 

image.jpg

Motor er klar :) 

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka pris på nytt? ble kjøpt nytt til min av forrige eier, og det var under 4k ivertfall. Hadde ivertfall ikke stussa selv, det som er igjen av svarte tepper på markedet er somregel i særdeles dårlig forfattning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...