Pyrox Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2015 Flott prosjektetTakk for det Fantastisk prosjekt! Følger spent med videre! Sent from my iPhone using Tapatalk Kjekt å høre at du liker prosjektet Blir endel oppdateringer fremover! Joachim S Hamar reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2015 Noen som har forslag til utveksling på diffen i forhold til s54 med tilhørende manuell kasse fra e46 m3? Eventuelt hvor man får kjøpt innmat? Eta diffen jeg har er 2.79
Kristian Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 med 6 trinnskassa ville jeg lett valgt 3,91 - 4,10 utv. Da blir den passe leken
Pyrox Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Orjan: Tusen takk Orjan reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2015 Tilbakeslag uten sidestykke Hawkon88 og bimmerR reagerte på dette 2
bmwmaxi Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Ble den godkjent med norske skilter for du startet ombygningen?
Kristian Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Veit før så krevde bt at biler burde være tilnærmet originalstand ved førstegangsvisning.
Pyrox Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Var ikke det de sa når jeg ringte og forhørte meg angående det. Men vet jo aldri med BT, sier så mye forskjellig Har fått svar på søknaden i dag etter tre måneder behandlingstid. Bilen må vises! Hmm, blir vel å bygge den original. Endret Oktober 8, 2015 av Pyrox
Kristian Skrevet Oktober 9, 2015 Skrevet Oktober 9, 2015 Desverre det jeg fryktet... Blir vel bra til slutt
Pyrox Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2015 Kjedelig og ekstra arbeid, kommer nok til å søke om å bygge den om etter den er førstegangsregistrert Freakshow reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2015 Ringte direkte til Ekkern/sfoor i dag og fikk en gledelig nyhet! Norske lover gjelder ikke så lenge det ikke er en norsk bil. Bilen trengte ikke å være førstegangsregistrert, men registreringsfasen må være påbegynt slik at de får registrert bilen i systemet! Bilen trenger ikke å være 100 komplett og fungerende, jeg kan vise bilen som rullende chassi og så sende søknad på nytt
RF91 Skrevet Oktober 12, 2015 Skrevet Oktober 12, 2015 Godt å høyra at papirmøllearbeiderane klara å ordna ein situasjon på ein enkel måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå