Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 (endret) Hellige Maria!! Vakkert! Endret Januar 18, 2016 av Jørgen Lie
Laudrup Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Kult prosjekt![emoji4] Det er bare å stå på mot sommer'n nå, så blir detta saker ser det ut til. Rå motor du går for og[emoji1360] Sent from my iPhone using Tapatalk
Pyrox Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 Jørgen: Takker og bukker Laudrup: Takk for det Veldig spent på hvor lang tid det vil gå med montering, frykter mye tid vil gå vekk i å leite etter deler, eventuelt at arbeidet stopper opp fordi jeg mangler ting. Men har prøvd å forbrede meg så godt jeg kan, men er jo garantert mye små tjafs jeg har glemt å kjøpe inn Ja jeg liker S54 svært godt, men ryktene sier at BT har blitt mer vanskelig når det gjelder å få denne motoren godkjent, blir feiring den dagen jeg har fått godkjent søknad Slenger med ett par bilder av nylakket bil innvendig tpmek reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Januar 21, 2016 Skrevet Januar 21, 2016 Om du ikkje får den godkjent får du snakka med M-Teknikk. Dei får godkjent alt... Bilen eg hadde ned til dei (riktignok berre med M50), fekk ein haug med 2-ar feil (og ein alvorlig, sjølforskyld 3ar-feil) på EU-kontroll rett etter at bilen var "godkjent" ombygd. Kan nevna at eg skifta heile forstillingen då alt av kuler og ledd var slakk/rusta (og dermed dårlig sjøloppretting), bilen hadde ikkje 4hjulskontroll slik so det stod i svaret eg fekk frå BT at den skulle ha før etterkontroll, stabstag bak mangla ein lenkarm (som eg leverte til M-Teknikk, men dei gløymte å montera), BKF'en var aalt for liten so eg enda med knapt fungerande bremsar og eksosanlegget var laust Trur det var det meste
Laudrup Skrevet Januar 22, 2016 Skrevet Januar 22, 2016 Jeg kjenner til det med å ha mangel på delene man trenger, da har tiden en lei tendens til å strekke seg ut i det lange[emoji12] Når det gjelder godkjenningen ville jeg personlig gjort dette helt på egenhånd. Det du kanskje kan gjøre er å få fatt på en ecu fra USA med dokumentasjon som tilsier effekten i motoren[emoji4] Men ja, det er en grunn til at jeg valgte S50, nettopp for å slippe det problemet der. Sent from my iPhone using Tapatalk
Pyrox Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Skrevet Januar 22, 2016 Rf91: Såpass! Hvis det på ingen måte går seg til å få den godkjent på egenhånd, et jo det en nødløsning å få de til å gjøre jobben Laudrup: Mye er mulig, får se hva som skjer med tiden. Skal ikke gi opp ved første motstand Jeg hadde og planer om s50, men klarte ikke helt slippe tanken på s54 Hvis noen har 188 sperrediff med 3.25 utveksling er det bare til å gi meg en lyd
thomascr Skrevet Januar 22, 2016 Skrevet Januar 22, 2016 Følger! ble veldig bra med den understellsmassen Endret motorplaner siden e46en ligger for salg? ejordal og Pyrox reagerte på dette 2
Freakshow Skrevet Januar 22, 2016 Skrevet Januar 22, 2016 herregud å nydelig det blei med lakk på insiden! Pyrox reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Skrevet Januar 22, 2016 (endret) Thomascr: Takk, kjekt at folk følger med Kan varmt anbefale strukturmassen videre Nei planen er fortsatt s54 Men prøver å selge bilen for å frigjøre kapital til videre drift av prosjektet. Har en s54 for hånd som jeg kunne få kjøpe for en grei sum Freakshow: Takk Godt å få på litt farge Booster motivasjonen Endret Januar 22, 2016 av Pyrox
RF91 Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 Ja, dei får da vertfall godkjent. Om bilen faktisk e sikker i trafikken e ein anna sak, papira blir vertfall i orden
leif harald Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 Dæven, denne bilen er ikke å kjenne igjen lenger. Ska sei du har lagt mye tid å arbeid i denne. Har ikke lest alle sidene men hva struktur masse bruker du?Fått noe lakk på bakstilinga du var å henta også eller? TAuto reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Januar 24, 2016 Forfatter Skrevet Januar 24, 2016 Takk for det, Leif Raptor heter strukturmassen. Får den blandet i hva farge du vil, også billakk. Ja den er demontert, sandblåst og sendt til pulverlakk Hadde du forresten noen sperrediffer liggende?
Pyrox Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Skrevet Januar 30, 2016 (endret) Valgte for holdbarheten sin skyld å få understellet pulverlakkert Ble veldig bra, stor takk til Bergen Coating. Er begynt å montere foringer Venter på bolter og div som kommer fra el galvanisering før jeg får montert Ruller deler inn for tiden. Har i all hovedsak prioritert undersiden/understell og deler til motorrom i første omgang! Nærmer seg veldig trillbar og klar for lakk av motorrom Endret Januar 30, 2016 av Pyrox Dobbel bilde post tpmek, JE og Hardtop reagerte på dette 3
RF91 Skrevet Februar 1, 2016 Skrevet Februar 1, 2016 Ser fantastisk bra ut Mykje kosta det å få pulverlakka understellet? Då tek dei seg vel av sandblåsing og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå