Gå til innhold

Min overgang til BMW


Mmm.bimmer
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil! E90 LCI er fine biler :) De ser veldig bra ut i svart med svarte nyrer også!

 

Du druknet ikke i regnværet altså? :D Var ute å øvekjørte (buhu) i det været nå i kveld :P Veiene utover i Arna eller hvor det var, var jo fullt av vann. Store dammer, vann nedi der som asfalten har blitt slitt ned, så sporet jo en del. Burde jo egentlig være vant til det været men tror jeg aldri blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! E90 LCI er fine biler :) De ser veldig bra ut i svart med svarte nyrer også!

 

Du druknet ikke i regnværet altså? :D Var ute å øvekjørte (buhu) i det været nå i kveld :P Veiene utover i Arna eller hvor det var, var jo fullt av vann. Store dammer, vann nedi der som asfalten har blitt slitt ned, så sporet jo en del. Burde jo egentlig være vant til det været men tror jeg aldri blir det.

Takk! Av og til skulle eg ønske den var Space grey :P

 

Hehe. Hater de dammene i sporene! Ble litt svett da eg kjørte i en 80 sone, (ingen spor i asfalten men hele veien var fylt med vann) i en nedoverbakke på Osterøy og bilen ble kastet mot autovernet. Da gjelder det å avpasse farten  :police:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hater de dammene i sporene! Ble litt svett da eg kjørte i en 80 sone, (ingen spor i asfalten men hele veien var fylt med vann) i en nedoverbakke på Osterøy og bilen ble kastet mot autovernet. Da gjelder det å avpasse farten  :police:

 

Ja, kan vel si det ble en "lærerik" kjøretur. Tror ikke jeg har kjørt i sånt før. Syns jeg kjente bilen mast litt grep når jeg havnet nedi de sporene. Er ikke noe ny bil med masse sikkerhetsgreier heller så jeg må være forsiktig. :P Er mest irritert over de idiotene som er så smart å gå uten refleks når det er mørkt som faen og bøtter ned, og så bare vandre rett ut i overgangsfeltet uten å se seg om.

 

Er forresten ikke så dum den Space Grey fargen! Men svart er tøft.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ble litt irritert når eg fant ut at NAF hadde åpen bane noen helger siden… skulle gjerne prøvd bilen på "glatten" for det gjorde eg i fjor sommer med Volvoen. 

 

Ja, må være obs på fotgjengere i dette været, hvert år hiver noen seg ut i gangfeltet og blir påkjørt. Ikke noe eg vil oppleve :(

Endret av Mmm.bimmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det hadde vært gøy å prøve sin egen bil på glattkjøringsbanen :D Jeg har kun prøvd skolebilen som var en 320D F30 X-Drive. Fikk sleng på den, men noe mer "morro" var det ikke haha.

 

Nei tror ikke noen vil oppleve det. Tror nok det hadde blitt en jævlig ekkel opplevelse. Uansett hva som skjer med den som hadde blitt truffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å nevne at eg fikk vite at bilnøklene er oppladbare og lades når eg kjører :-k og siden batteriene er blitt gamle så må eg stå 2 meter unna for å åpne bilen og 4 meter rett etter en lang kjøretur. Mener 2 nøkler med programmering kostet 2 000,- da tror eg klarer meg med de gamle.

Det er mulig å bytte batteri, men ikke offisielt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...