Mmm.bimmer Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Det er mulig å bytte batteri, men ikke offisielt.Ok. Får vel youtube det før eg prøver å åpne nøkkelen og knekke dekselet. Skal innom GS butikken etter jobb, kanskje dem har lignende batterier [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 NEI!?! Da så eg deg men usikker på hvem av dere var lærling haha lættis. Eg var jo der og trakk data og fikset nødlys. Haha holdt på med noen rør bort til rulleporten, stikk under disken, osv dere så ut som dere var nok folk ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Haha [emoji14] holdt på med noen rør bort til rulleporten, stikk under disken, osv dere så ut som dere var nok folk ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 19" synst eg ser penest ut på org høyde/moderat senk. Skal man veldig lavt er nok 18" penere Her er tråd på min visst du ikke har sett den http://bimmers.no/topic/783158-williams-bmw-e36-320i-coupe-vader/page-42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 19" synst eg ser penest ut på org høyde/moderat senk. Skal man veldig lavt er nok 18" penere Her er tråd på min visst du ikke har sett den http://bimmers.no/topic/783158-williams-bmw-e36-320i-coupe-vader/page-42 Allright! Takk for tips, fryktet at 19" blir for store. Lovlig bredde på dem da? Eg er helt noob på dette her [emoji14] Skal sjekke ut tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 (endret) Kjører med 8,5x19 foran og 10x19 bak på min E90 LCI. Kan og skal space ut så burde gå bra Endret September 25, 2015 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Kjører med 8,5x19 foran og 10x19 bak på min E90 LCI. Kan og skal space ut så burde gå bra Ok, høres jo greit ut. Din er ikke senket? Og neste dim. etter 8,5 foran, vil ikke funke i en brå sving? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Ok, høres jo greit ut. Din er ikke senket? Og neste dim. etter 8,5 foran, vil ikke funke i en brå sving? Er ikke senket mer enn det m-sport understellet er fra fabrikk. Usikker om 9,5" går foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Er ikke senket mer enn det m-sport understellet er fra fabrikk. Usikker om 9,5" går foran. Har du en tråd? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 (endret) Oppdatering: Fant ut at GS butikken var 5 min unna huset så da måtte eg stikke innom og handle litt. Kjøpte LED Angel eyes som eg monterte med en gang også kjøpte eg hvitere grøftelys som eg får kanskje på i løpet av helgen Er ikke flink til å ta bilder men gjorde så godt eg kunne. Med bryteren på 0 blir det DRL (hvitere ringer i front og skiltlysene bak av) men hvorfor har eg fortsatt baklyktene på? Baklyktene går ikke av på dagtid heller. Beste bildet av AE fikk eg med grøftelysene på, resten var enda mer uklar. Må lære meg å bruke kamera Slik så det ut før: Nærlys Tåke ved Ulven leir. Etter bildet var tatt og eg fortsatte å kjøre, stod det en hjort midt i veien. Glad eg kom bare opp i 30km/t. Ble mye bedre lys i bilen med LED, synd den funker annenhver gang… (Biltema. Ikke mobb) Endret September 26, 2015 av Mmm.bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 AE til GS er helt råe! Rart det med baklyktene Har biltema LED i kupé selv jeg, lyser iallfall godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Ja, nye AE var fin i mørket men på dagtid var de ytterste ringene litt svak. Hos BMW kostet interiør LEDene 4 stk. 600,- og 10 stk. 1500,- hvis eg husker rett. Drøy pris! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Solen har komt ut nå! Ingen fra Bergen som er keen på kjøretur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Årsaken til at baklysene dine lyser i DRL-modus er fordi denne bilen er produsert før BMW valgte å gå bort fra tente baklys. Dette kan enkelt kodes om, slik at det kun er de fremre ringene som lyser i DRL-modus. Jeg mins å huske at slukkede baklys på BMW kom fra 09/2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Årsaken til at baklysene dine lyser i DRL-modus er fordi denne bilen er produsert før BMW valgte å gå bort fra tente baklys. Dette kan enkelt kodes om, slik at det kun er de fremre ringene som lyser i DRL-modus. Jeg mins å huske at slukkede baklys på BMW kom fra 09/2011. Okey, takk for forklaringen! Fant nå Den Store Diagnose-Tråden! som er til god hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå