Gå til innhold

errihm e39 prosjekt, update side 2

ErRihm
 Share

Anbefalte innlegg

Har politianmeldt det, men det var ikke mye de gjorde utenom å motta.

Har forstått at forsikringen ikke kommer til å hjelpe så mye, så bytter selv. Egenandelen er mer enn nye (brukte) dører.

Har funnet 2 nye dører i blå til en bra pris fra en selger fra Arendal. Så blir byttet i løpet av påskeferien. Bestilte i samme slengen en m-tech frontfanger fra GS. Må lakkere uansett, så da får jeg hvertfall følelsen av noe utbytte av arbeidet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Takk til alle som følger med og kommer med pene ord O:)

Nå er det mye som har skjedd i løpet av påsken (en lang påske vel og merke :p) 

Fikk som sakt tak i et sett med nye dører fra en hyggelig fyr i Arendal. (er du her på forumet, så gi en lyd). Dørene ble med hjem til Stavanger, hvor de i løpet av påsken ble pusset ned, og klargjort til lakkering. Siden jeg allerede måtte bite i det sure eplet mtp lakkering OG det var påsketilbud så bestilte jeg en "fake" m5 fanger fra GS. 

Dørene var veldig fine, men siden jeg hater rust så ble de pusset ned til metallet på utsatte steder. 

4Ur3U1z.jpg8vEYOc2.jpgPusset ned kanter og steinsprut, så på med antirust primer.

Etter et par ukers tid så var dørene og fanger ferdig hos lakkerer. Og da var det bare å få av den gamle driten :mrgreen:

2STWGVu.jpgEb5WZDP.jpg

Og når alt endelig var på igjen, så fikk hele bilen en god og etterlengtet vask. Fikk også litt kjærlighet i form av voks ( Chemical Guys Blacklight)

Nå er vi klar for sommer \:D/

L4Rojpq.jpgs3iE2dZ.jpg

0W1jbn3.jpgEn list er enda sort som dere sikkert ser. Det er fordi jeg vurderer sterkt å bytte/plastidippe til shadowline :-k

Også 1 spørsmål til dere som følger med. Hvor strengt er det med å ha lyktespylere til xenon? Kommer jeg gjennom EU/PKK uten lyktespylere?

Endret av ErRihm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klistermerket ligger bak skiltet til vanlig. Skiltet er festet med borrelås, slik at på treff osv så kan jeg nappe det av. Da syntes jeg det passet litt med klistermerket. Men det kan være jeg tar det vekk 

Hadde ikke så lyst å begynne å kappe hull til lyktespylerene, shit as. Spruter spylervæske dritt over hele bilen også ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...