Gå til innhold

Kan dette type dekk brukes på en 7-serie?

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet (endret)

Dekkene er i dim 245-45-19 102 H, og jeg er i kontakt med selger og han skulle sjekke, men han mente at ET er mellom 32-38 på disse felgene. skulle sjekke i ettermiddag..... Forøvrig, se vedlegg..

post-86757-0-28417200-1443606578_thumb.j

Endret av K1200R
Skrevet

Kjøper nytt!! 245-45-19 er vel ikke ett problem på en 19x8.5-felg vel? Håper på superkjapt svar på denne, da jeg trykker på kjøpknappen snart :)

Skrevet

Da er knappen trykket på ang felger, og da blir det bestilt dekk i samme rennet i dag... :) I grunn litt merkelig at det er rimeligere å plukke felger selv og dekk selv og det blir likevel endel rimeligere enn disse pakkene de selger hos div sjapper... Har bestilt en litt spesiell felg, men er jeg heldig, så kan den bli littt tøff og morsom på vinterdekka :)

Skrevet

Ja, noen andre anbefalinger i dim kanskje på noen måte så det ikke blir for mye ballong? Trykker snart på den knappen også :)

Skrevet

245/45/19 dekk på 8,5x19 felger blir akkurat som orginalt. :smile:

Hvilket innpress er det på felgene du nå har bestilt?

Skrevet (endret)

det er iallefall det som står på det settet som stod på bilen når jeg kjøpte den.. Det er ET35, og alt i fra nav osv stemmer perfekt til 7-serien ifølge en hyggelig kar i andre enden av tlf.. Men felgene er litt vågale, kanskje det går, kanskje ikke :D saforsort metalllic og chromline med de her, vel det kan jo bli litt tøft tror jeg :) Iallefall litt sprekt :D

post-86757-0-32550200-1443617546_thumb.j

Endret av K1200R
Skrevet

Jeg gikk iallefall ut i fra at denne personen som jobber med dekk og felg ikke solgte meg noe jeg ikke kan bruke...

• 3 weeks later...
Skrevet

Og denne dekksjappa klarte å sende meg felger som jeg hadde gårr og ventet på, og nye vinterdekk lå klare.. Så jeg tok med meg felger og dekk og fikk de lagt på.. Så viser det seg at de fa.. meg har klart å sende meg felger til en toyota eller noe slikt... 5-114 liksom.. Og der stod felgene med nypålagte dekk :/ Det hele ender med at jeg tok og la de nye vinterdekkene over på det settet jeg hadde sommerdekk på. Så nå får denne dekksjappa bare sende oppover noe annet, og da går jeg like så godt for sommerfelger når det likevel er vrengt om... Han jeg snakka med pr tlf i dekksjappa mente av dette burde jo jeg ha sjekka opp når jeg fikk felgene...?§? Jeg bestilte jo 5-120 og til Bmw.. Jeg mener at all denne på og avvreningen av dekk er noe den sjappa bør ta kostnadene for. Det samme gjelder leveranse av fire nye felger samt retur av de andre... Noe annet er vel heller slett moral...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...