Gå til innhold

Hva er denne verdt?

DanielNE
 Share

Anbefalte innlegg

Etter skadene å bedømme ser det vel litt ut som ett selvforskyldt uhell?

Kan vel si det sånn. Ga vedkommende beskjed om ikke ligge i sporene i veien da det er der vann samler seg opp og det er mye større sjanse for vannplaning. Så 3 minutter senere så la vedkommende seg i sporene fikk vannplaning. Og begynte og ratte brått. Ræva kom og vedkommende skvatt trolig og ga gass uten og tenke seg om. Også gikk det rett på skogen.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nytter ikke å vise til at f.eks. "sexiboy97", bmw_maniac1" og "torleif93" på bimmers.no mente bilen var verdt ditt og datt.

Her må du få en profesjonell vurdering.

Selvfølgelig. Her er det bare prat om og få et innblikk i ca hvor mye folk som kan litt mener bilen var verdt. For og få litt mer oversikt over ting :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at forsikringsselskapet skal kunne hjelpe deg med en vurdering. Kasko på en bil vi tipper er verdt 40-45k ville ikke ha lønnet seg uansett mtp bonustap og egenandel, så den biten trenger man ikke tenke på mtp tilbakeklokskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

En original 328 i såpass fin stand som denne så ut til å være i ville blitt overrasket om ikke gikk for over 50k.

Når man kjører bil så har man et stort ansvar, for de man har med seg i bilen, for de som går langs veien og for bilen i seg selv! Når et menneske du stoler låner bil av deg, så er hans handlinger hans ansvar selv om bilen er din. Hvis jeg hadde klart å vrake en lånt bil så ville det vært den største selvfølge at ikke jeg skulle bestemme prisen jeg måtte kjøpt den for!

Når uforutsette ting skjer så kan man ikke alltid forvente å få igjen det man har lagt ut, og heller kanskje ikke like mye som i en evt budrunde. Men her er det snakk om en entusiastbil, da det er lite bil for penga, men det er ikke det som bestemmer verdien på en sånn bil! Jeg syns du skal kreve kompisen din for hvertfall 50k, da får han vraket og kan kjøpe en 316 som han kan sette delene over på eller søke om karrosseribytte evt. H*n som kjørte bilen skal gå ut av dette som tapende part, ikke du!

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...