Daniel. Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Nå må du få ut flere bilder av sedanen snart Hehe ja, får ha photoshoot med mobilen.. :lol: Begynner nesten å tro at katalysatoren på sedanen kanskje kan være tett [emoji21] En som satt på med meg i sted syns det luktet råttent egg, jeg kjente ikke det. Men den så rimelig varm ut. Så sånne bølger eller hvordan man skal beskrive det. [emoji38] Syns bilen virker litt slapp til tider. Any Juan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 (endret) Høres ut som katten det Mange eksossjapper går over eksosen din gratis, så får du det sjekket og eventuelt en pris på fiks. Endret November 13, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 TIME FOR RAKRØR! Kan sikkert ta den innom en eksossjappe, eller spørre om en oppe på verkstedet jeg er på kan sjekke Ny kat koster vel litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Par tusen, tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 (endret) Par tusen, tenker jeg? Uorginal katalysator fra Koed til 520i M50 limousine koster 3710kr. Vet ikke om det kan skaffes billigere. Er vel lurest å kjøpe en ny. Endret November 13, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Jaja, skjer fint lite her. Den blir bare kjørt, men hvis det viser seg at katalysatoren er tett så må jeg får ordnet det. Utenom den, så tenkte jeg å snart ta oljeskift. Kanskje jeg skal ta luftfilter og nye tennplugger også. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 (endret) Ser ut til at jeg snakker med meg selv, men nå har de superfine vinterhjulene mine kommet på Endret November 18, 2015 av DanielStance Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Då sitter vi litt med samme feelingen ;)hehe du e tidlig med vinterskoene då? E vell fortsatt 8-10grader her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Eg følger jo med på tråden din Jojo, kanskje litt tidlig ute. Men tok det no bare Var jo snakk om at det skal komme snø til helgen, selv om jeg tviler på det De spant bra på våt asfalt haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Ja vi får no se, e skeptisk sjøl [emoji14] Ja vinterdekkene har en tendens til å gjøre det Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Kommer nok sikkert ikke til å skje, men tror ikke det er så farlig om jeg er litt for tidlig ute Kan no hende det blir kaldere selv om det ikke kommer noe snø. Merket dette haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Det er forsovit sant ja. Eg har pigger så venter til det er under null når eg kjører til jobb eller snøen daler.. E så lett å miste piggene :s hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Kjører piggfritt jeg. Har noen stålfelger med piggdekk (10 år gamle) stående, blir vel å sette de på touringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Du skal vite at jeg følger hvert et innlegg på tråden din med stor glede Jeg er bare veldig dårlig til å kommentere, da jeg som oftest leser forumet på tlf, og ikke orker å bruke mobiltastatur xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Du skal vite at jeg følger hvert et innlegg på tråden din med stor glede Jeg er bare veldig dårlig til å kommentere, da jeg som oftest leser forumet på tlf, og ikke orker å bruke mobiltastatur xD Hehe bra Skjønner at du ikke orker det, er ikke alltid lett å skrive på mobil, trykker veldig ofte feil selv wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå