Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må du få ut flere bilder av sedanen snart :D

Hehe ja, får ha photoshoot med mobilen.. :lol: :lol:

Begynner nesten å tro at katalysatoren på sedanen kanskje kan være tett [emoji21] En som satt på med meg i sted syns det luktet råttent egg, jeg kjente ikke det. Men den så rimelig varm ut. Så sånne bølger eller hvordan man skal beskrive det. [emoji38] Syns bilen virker litt slapp til tider.

Any Juan? :P

Skrevet (endret)

Høres ut som katten det :P Mange eksossjapper går over eksosen din gratis, så får du det sjekket og eventuelt en pris på fiks.

Endret av Gabz
Skrevet

TIME FOR RAKRØR! Kan sikkert ta den innom en eksossjappe, eller spørre om en oppe på verkstedet jeg er på kan sjekke :P Ny kat koster vel litt?

Skrevet (endret)

Par tusen, tenker jeg?

Uorginal katalysator fra Koed til 520i M50 limousine koster 3710kr. Vet ikke om det kan skaffes billigere. Er vel lurest å kjøpe en ny.

Endret av DanielStance
Skrevet

Jaja, skjer fint lite her. Den blir bare kjørt, men hvis det viser seg at katalysatoren er tett så må jeg får ordnet det.

Utenom den, så tenkte jeg å snart ta oljeskift. Kanskje jeg skal ta luftfilter og nye tennplugger også.

Skrevet

Eg følger jo med på tråden din :P

Jojo, kanskje litt tidlig ute. Men tok det no bare :P Var jo snakk om at det skal komme snø til helgen, selv om jeg tviler på det :D

De spant bra på våt asfalt haha.

Skrevet

Kommer nok sikkert ikke til å skje, men tror ikke det er så farlig om jeg er litt for tidlig ute ;) Kan no hende det blir kaldere selv om det ikke kommer noe snø.

Merket dette haha :P

Skrevet

Det er forsovit sant ja.

Eg har pigger så venter til det er under null når eg kjører til jobb eller snøen daler.. E så lett å miste piggene :s hehe;)

Skrevet

Du skal vite at jeg følger hvert et innlegg på tråden din med stor glede :D Jeg er bare veldig dårlig til å kommentere, da jeg som oftest leser forumet på tlf, og ikke orker å bruke mobiltastatur xD 

Skrevet

Du skal vite at jeg følger hvert et innlegg på tråden din med stor glede :D Jeg er bare veldig dårlig til å kommentere, da jeg som oftest leser forumet på tlf, og ikke orker å bruke mobiltastatur xD 

Hehe bra :P Skjønner at du ikke orker det, er ikke alltid lett å skrive på mobil, trykker veldig ofte feil selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...