Nabon Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Endelig! Da var man tilbake til BMW igjen etter noen år med bleiebuss. Har hatt denne i kikkerten lenge å takk og pris for at den ble min! Jeg vet den mangler noe utstyr og m-pakke feks, men nå må dere vite at jeg kommer fra en Smax så dette er en utstyrs og komfortbombe uansett Noe av utstyret -navi professional -combox -komfortseter (omg!!!!) -soltak -pdc -Havanna metallic -Montana oyster -bagasjeromsplassen -elektrisk hengerfeste Hentet bilen i går i Gjøvikområdet og kjørte direkte til Trondheim. Måtte tråkke på litt også for og rekke barnehagen så jeg fikk prøvd børsa litt også Ingen umiddelbare planer på denne, men 19-tommer på sommer blir nok vinterfelger etterhvert så blir det nye på sommer, regner med det blir 20. Dette ligger langt frem i tid. Noen bilder fra overtagelse samt ett når man har parkert i bartebyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Gratulerer med herlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Gratulerer med standsmessig kjøretøy! Fin farge-kombo også. Nabon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Flott vogn, gratulerer! Nabon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Gratulerer med flott bil! Det at bilen ikke er en M-sport gjør ingenting, tvert imot. F10/F11 uten M.sport fremhever bilens eleganse mye bedre enn en med M-sport gjør. Hvordan syns du bilen går? Komfortabelt? Nabon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Takk gutter! Føler bilen går meget godt. Kreftene ligger der hvis jeg trenger det og ellers jobber motoren mye mer behagelig enn 2 literen med 140 hk jeg hadde i Forden. Ikke adaptivt understell på denne, men hvis jeg aldri har hatt det så vet jeg ikke hva jeg savner sant? Neste på planen nå blir nok og få på plass dab/dab+ og BMW apps så jeg får bedre integrasjon med Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Fikk en fin vaskerunde for en liten stund siden. Skumkanon er genialt. Div produkter med prickbort, CG, scholl og diverse som ble brukt. Godt og få en skikkelig inspeksjon av bilen og av hva jeg kan se er det lite defekter og finne. Et par steinsprut på panseret og på et par shadowlinelister som skal adresseres til våren. Neste på listen nå er forsegling av lakk med polishangel og ruteforsegling med nanolotus. Så må nok vinterhjula på også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Pen bil og godt med skikkelige vaskeprodukter Nabon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå