Daniel. Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Fine biler og bra bilder! Så forøvrig jævla kaldt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Takk for det, mister Kaldt var det! Jeg hadde en tykk og stor anorakk på, men Julian var ikke like godt polstret. Det som er greit med bilfoto, er at man ofte er nærme bilen og kan gå inni og varme seg med jevne mellomrom Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Hehe ja det er jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Fine M5'en Gleder meg til den får på nye fjærer. Tror det blir meget pent! Ja du var litt bedre polstret enn meg.. Trodde ikke det skulle være snøstorm der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Satser på å få myse på bilen din på Lagunen treffet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 On 2/17/2016 at 7.48, Julianv skrev: Fine M5'en Gleder meg til den får på nye fjærer. Tror det blir meget pent! Ja du var litt bedre polstret enn meg.. Trodde ikke det skulle være snøstorm der oppe Blir bra med fjærer, ja! Vi får nok litt mer behagelige treff og shoots nærmere sommeren 13 minutter siden, andreaskarm skrev: Satser på å få myse på bilen din på Lagunen treffet ? Gjør regne med det, ja! var vel 5. mai i år. Bare håper jeg rekker å skaffe sommerhjul og dekk, ny lakk på shadowline og solfim. Haha. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Kan lett gå veien det Regner ikke med jeg stiller ut i år da.. Men kjekt å komme å kikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 For å være ærlig, så var ikke planen å stille ut i fjor heller. Jeg ville bare ha en parkering så nærme som mulig, men gikk der kun for å titte på annet. Blir nok samme i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 hehe.. men du er medlem i klubben du og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Er kun medlem i E30meet for øyeblikket Tenker du på BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Ble medlem nå! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Ikke de vanskeligste å kjenne igjen, men teaser nå litt for det om De kommer vel ila mars/april, slenge på noen dekk og så dra på vårmønstringen. Etter det får de ny lakk (og sliping, polering etc), da den ene har noen skrammer i senter. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 spør sikkert dumt, men m-paralell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Stemmer bra det! Haha. Skikkelig mystikk dette her Mens jeg har deg her! Det var ABS modulen som var gåen, så er kvitt 3 feilkoder nå. Så den lille sorte boksen trengte jeg ikke. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå