Gå til innhold

Nøkkel til 2013mod 730xd. Hvilken funksjon har den nederste knappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt ettersom :) Supert folkens, takker :) Nettopp vært ute en sen kveldstur, og det er bare mer og mer en nytelse etterhvert som en lærer bilen å kjenne... ohh.. :)

Skrevet

Det har jeg egentlig ikke lurt på, for jeg har vært mer opptatt av selve bilen :) Men går det an å skifte bare knappen da? De er slitt på begge nøklene... Og en ny slik fob koster vel ei halv årslønn :P

Skrevet

Sikker forrige eier som gikk og plukka på den i lomma Burde i alle fall ikke se sånn ut hvis den var taxikjørt. 200.000km i småkjøring vil jeg heller si da.

Skrevet

Er nok jeg som har tatt i bruk den som var veldig slitt da den andre ser omtrent ike brukt ut.. samtidig så var nøkkelen til min forrige bil rimelig slitt da jeg brukte stot sett bare den og inn og ut av lomma og gniksing... får da inderlig ikke håpe den er gått 200k :P men det må en vel innom ei bmwsjappe og sjekke kanskje... bilden er iallfall så hel og strøken innvendig at den bærer ikke preg av hverken taxi eller fjuskerier... :)

Skrevet

Ble igrunn liggenede og irritere meg over uttalelser som taxikjørt osv jeg av en eller annen merkelig grunn... Spesielt når km og eierskap før meg er dokumentert så godt som kan gjøres... Vet ikke, det bare ble ett lite irritasjonsmoment, så kanskje man skal bruke litt tid før man kaster inn innlegg.. Kanskje bare trøtt etter en lang dag, men dog så irriterte det meg at folk ikke kan tenke litt før de skriver...

Skrevet

Det var bare rart å se hvor slitt den var, og det sto ingen plass hvor langt bilen hadde gått:-/ Ikke noe galt i å ga en taxikjørt bil da. Men da har nok forrige eier bare vært glad i å pirke på nøkkelen.

Skrevet

Nå var det ikke noe jeg påstod heller da. Var nå bare et eksempel siden det ble nevnt taxikjøring. Jeg skrev jo at min også var slitt, og jeg kjøpte bilen da den var gått ca. 85k. Da så låseknappen lik ut som din på den ene nøkkelen. Garantert kjørte kilometer siden det var min far som kjøpte den ny :) Men han hadde nøkkelen på et svært nøkkelknippe. Så gnissing er jo meget aktuelt :P 

Nå vet vi jo ikke hvor langt din har gått heller da. Om den har gått 20k eller 200k....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...