Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2015 Skrevet Oktober 4, 2015 Den slår på nærlys. K1200R reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2015 Skrevet Oktober 4, 2015 Ja, eller "follow me home".. K1200R reagerte på dette 1
K1200R Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2015 Alt ettersom Supert folkens, takker Nettopp vært ute en sen kveldstur, og det er bare mer og mer en nytelse etterhvert som en lærer bilen å kjenne... ohh..
Nabon Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 På bildet så ser jeg noe jeg lurer på som kanskje du også skulle lurt på. Er det enkelt og bytte ut den slitte knappen i midten?
K1200R Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Det har jeg egentlig ikke lurt på, for jeg har vært mer opptatt av selve bilen Men går det an å skifte bare knappen da? De er slitt på begge nøklene... Og en ny slik fob koster vel ei halv årslønn
StigJ Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 Er ikke rondellen bare et klistermerke? Var det på nøkkelen til gamle E91en min. http://www.ebay.co.uk/itm/2-X-BMW-REMOTE-KEY-FOB-BADGE-LOGO-EMBLEM-STICKER-11MM-FOR-1-3-5-6-7-M3-M5-X5-/291301298525?fits=Car+Make%3ABMW&hash=item43d2e9115d Nabon og K1200R reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 Hvordan iallverden kan den være slitt ut allerede på en 2013 modell? Mistermister reagerte på dette 1
Mistermister Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 Det lurer jeg også på... Kanskje taxikjørt?
StigJ Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 Sikker forrige eier som gikk og plukka på den i lomma Burde i alle fall ikke se sånn ut hvis den var taxikjørt. 200.000km i småkjøring vil jeg heller si da.
K1200R Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Er nok jeg som har tatt i bruk den som var veldig slitt da den andre ser omtrent ike brukt ut.. samtidig så var nøkkelen til min forrige bil rimelig slitt da jeg brukte stot sett bare den og inn og ut av lomma og gniksing... får da inderlig ikke håpe den er gått 200k men det må en vel innom ei bmwsjappe og sjekke kanskje... bilden er iallfall så hel og strøken innvendig at den bærer ikke preg av hverken taxi eller fjuskerier...
K1200R Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Ble igrunn liggenede og irritere meg over uttalelser som taxikjørt osv jeg av en eller annen merkelig grunn... Spesielt når km og eierskap før meg er dokumentert så godt som kan gjøres... Vet ikke, det bare ble ett lite irritasjonsmoment, så kanskje man skal bruke litt tid før man kaster inn innlegg.. Kanskje bare trøtt etter en lang dag, men dog så irriterte det meg at folk ikke kan tenke litt før de skriver...
Mistermister Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 Det var bare rart å se hvor slitt den var, og det sto ingen plass hvor langt bilen hadde gått:-/ Ikke noe galt i å ga en taxikjørt bil da. Men da har nok forrige eier bare vært glad i å pirke på nøkkelen.
StigJ Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 Nå var det ikke noe jeg påstod heller da. Var nå bare et eksempel siden det ble nevnt taxikjøring. Jeg skrev jo at min også var slitt, og jeg kjøpte bilen da den var gått ca. 85k. Da så låseknappen lik ut som din på den ene nøkkelen. Garantert kjørte kilometer siden det var min far som kjøpte den ny Men han hadde nøkkelen på et svært nøkkelknippe. Så gnissing er jo meget aktuelt Nå vet vi jo ikke hvor langt din har gått heller da. Om den har gått 20k eller 200k....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå