///M3 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Skulle gjerne prøvesittet en E82 1 serie med M-performance stoler. Noen som har en sånn bil eller kjenner noen som har en sånn...? Vet deg går en hvit coupe som jeg tror er en 123d med masse MP utstyr på...noen som kjenner til denne...? Jeg holder til i Oslo så må være på Østlandet et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Eg hadde ein før, men den går desverre i Haugesund så blir litt langt. Av erfaring kan eg si at di er gode å sitte i, og ser jævlig kule ut, men sports seter er minst like gode å sitt i til brøkdel av prisen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Det det går på er sittehøyde. De orginale sportstolene er for høye. føler at jeg sitter oppe i taket. Det er en 1M det er snakk om å kjøpe,men gidder ikke bruke så mye penger på lekebil hvis jeg ikke sitter ordentlig i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Performance seter sitter lavare enn orginale, samt at di er "tynnere" så man sitter lavare i di. Eg er 180-183 og hadde mye plass til taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Du får stikke til Hønefoss og prøvesitte da http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65448015&searchclickthrough=true Er ikke dette gamlebilen din Greg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Du får stikke til Hønefoss og prøvesitte da http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65448015&searchclickthrough=true Er ikke dette gamlebilen din Greg? Viss var det bilen min. Hmm, fekk lyst på den igjen:p StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) Den der ble solgt slik ny på Jæger sentrum ikke sant? Var der på et BMWccn innbydelse for å vise frem Den nye performance serien til BMW. Og da sto det en helt lik bil som denne der. Jeg husker spesielt en som het Håkon satt seg inn i den, og han satt med hodet i taket. Sa han aldri kunne hatt den pga det. Men han er sikkert nærmere 2 mtr høy... Edit: jeg er 185 og hadde ingen problemer med høyden... Endret Oktober 8, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Er taket så mye lavere på kupeen? Jeg er 193 og kan bruke caps uten å ta oppi taket i min E87. Har soltak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Originale sportstoler med el.understell synes jeg at jeg sitter for altfor høyt i. Liker å sitte på gulvet Drar til Hønefoss i kveld bmwgreg90 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Korleis gjekk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå