Carlsius Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Skulle inn og kode at speilene på bilen går inn ved å dobbelt trykke på låseknappen. Jeg har elektriske innfellbare speil så det skal i utgangspunktet ikke være noe problem, men finner ikke KGM modulen som jeg skal kode på.Bilen er en 04 mod E60. Er ikke denne modulen tilstede så tidlig på E60? Eller heter den noe annet? [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Mener at prefacelift ikke har kgm ja. Husker dog ikke hva den heter, men gjetter på body module eller GM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 KGM kom vel 09/2005 på E6x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Flott takk, da skjønner jeg hvorfor den ikke var tilstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå