Bjanne Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Nå når det er en mnd siden siste innlegg må det være lov å etterlyse nytt ? Gleder meg til å følge denne tråden, håper bare på at det blir mye oppdateringer heia heia !
Joakim e30 Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Skrevet Desember 20, 2015 Hadde spart opp endel bilder for og lage en stor oppdatering men telefon gikk i stykker å bildene gikk da i grava med telefon :/ Men her er et lite bilde av bilen når vi holdt på med buret Som nå er ferdig Bjanne reagerte på dette 1
Joakim e30 Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Skrevet Desember 31, 2015 Har skjedd litt i det siste. Buret er så og si ferdif. Mangler kun forsterkningsplater foran. Har sveisa bakskjermen h/s så nå gjenstår kun helsveising av forskjerm h/s. Understellet er ferdig lakkert Kommer bilder av dette når foringer er montert Bjanne reagerte på dette 1
BMW E30 325 Skrevet Januar 12, 2016 Skrevet Januar 12, 2016 Dette blir tøft! Følger med[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
Eystein Ose Skrevet Januar 12, 2016 Skrevet Januar 12, 2016 Følger med her:) Sent from my iPhone using Tapatalk
Joakim e30 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Skrevet Januar 13, 2016 Some progress Understell ferdig sandblåst å lakkert, nye hjulager og foringer. Klar for montering på bil BjornarHS reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Januar 13, 2016 Skrevet Januar 13, 2016 du oppdaterer ikke ofte nok! du må oppdatere like ofte som du snapper!
Joakim e30 Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Skrevet Januar 14, 2016 Ok? Ofte nok når det ikke har skjedd en dritt siden jul pga sykdom? :-/ Men til helga/neste uke blir det full gass for og få bilen klar til lakk Skal til lakk i slutten av mnd begynnelsen av februar
Teigland Skrevet Januar 14, 2016 Skrevet Januar 14, 2016 Må huske at internett vil helst se hele byggetråden ferdig i dag og se film av testing i morra! Joakim e30 reagerte på dette 1
Joakim e30 Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Skrevet Januar 14, 2016 Må huske at internett vil helst se hele byggetråden ferdig i dag og se film av testing i morra! Typisk folk på Internett
Joakim e30 Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Skrevet Februar 7, 2016 Hei, faens oppdatering av bimmers! Skjønner ikke en dritt her lenger. Vertfall ikke på mobil verson... men prøver forde Har skjedd litt i bua i hælja. Valsa buene bak, begynt på forskjermen (så gikk jeg tom for sveise tråd 10min etter at Tema'n stengte Pussa å grunna motor rommet. Grunna å lakkert under bilen bak så jeg får begynt å montere m3 understellet Blir vel flytende oppdatering nå denne uka om jeg husker å ta bilder
Joakim e30 Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Skrevet Februar 21, 2016 Kan følge meg videre her: https://facebook.com/joakim.michelsen.drifting/ Da facebook tar over for forum for alle virker det som..
Freakshow Skrevet Februar 21, 2016 Skrevet Februar 21, 2016 4 timer siden, Joakim e30 skrev: Kan følge meg videre her: https://facebook.com/joakim.michelsen.drifting/ Da facebook tar over for forum for alle virker det som.. neida, en god del bruker facebook. men trur nok enda flere følger deg her en på face så fortsett her ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå