Mr. Erling Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Hei,plutselig forsvant bokstaven ''M" i dørterskelen.Noen som kan tips meg hvor jeg får kjøpt ny bokstav, event, komplett sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ebay. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Ebay +1Finner nok det i Norge og men er nok billigere å velge riktig selger i utlandet. Endret Oktober 14, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Ebay +1 Finner nok det i Norge og men er nok billigere å velge riktig selger i utlandet. Ja eBay kan absolutt være noe, men hva heter det på engelsk? Svensk = blendare Norsk = terskel BMW forhandlere selger terskel til kr. 465,-, ny dørterskel inkludert. Det trenger jeg ikke. Kun bokstavene....... Endret Oktober 14, 2015 av Erling T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) "GS bildeler" koster kr. 473,- + klips kr. 22,- + frakt ? Men det er med dørterskel inkl.Se pkt. nummer 9 på bildet. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-525d/etk_delekatalog-stotfanger_eksteriordeler-51_7854Jeg behøver kun bokstavhttp://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f10-sedan-525d/etk_delekatalog-stotfanger_eksteriordeler/blaendare_ingaang_fram_vaenster_original__51477203601__1560325 Endret Oktober 14, 2015 av Erling T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Var nok billigere enn eg tenkte ja Har ikkje sett på det men kan da ikkje være så masse arbeid at det ikkje er like greit å kjøpe ny list enn å lime på ny bokstav?Skal du google litt så er det faktisk: Door Sill EDIT: Ser ut som om det er kun klips den henger på? Endret Oktober 14, 2015 av Sammyen Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Dette har skjedd på min bil også, kun på passasjersiden men alle tre bokstavene har løsnet. Jeg har bare latt det være da jeg skal ha M-sport instegslister med tiden, men det er helt utrolig dårlig at de faktisk ha løsnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 Var nok billigere enn eg tenkte ja Har ikkje sett på det men kan da ikkje være så masse arbeid at det ikkje er like greit å kjøpe ny list enn å lime på ny bokstav? Skal du google litt så er det faktisk: Door Sill EDIT: Ser ut som om det er kun klips den henger på? Takk for hjelp Ja terskel heter 'door sill' på engelsk. Tror det er kun klips den henger på, men jeg vet ikke om man må løsne den andre listen, som er på innsiden først? Ser ut for at man kan gjør det selv? Usikker..... Dette har skjedd på min bil også, kun på passasjersiden men alle tre bokstavene har løsnet. Jeg har bare latt det være da jeg skal ha M-sport instegslister med tiden, men det er helt utrolig dårlig at de faktisk ha løsnet. Elendig liming av bokstavene. Hadde håpet på å kun kjøpe bokstaver og ikke hele terskelen. Akkurat som sminkespeilet som var knust. Bavaria måtte erstatte hele 'solskyggen' og ikke bar speilet til den nette pris av kr. 1 750 ,- + mva. + arbeid. ( garanti ) GS bildeler var ikke billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hei! Jeg var borte i det samme på min E38. Mistet en av bokstavene på dørlista. Kjøpte en hel list på et bilopphuggeri, og tok en av bokstavene og limte på med superlim. Den er fortsatt på plass flere år etterpå. Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Ja så lenge man har bokstavene så er det jo bare å lime de på igjen Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hei! Jeg var borte i det samme på min E38. Mistet en av bokstavene på dørlista. Kjøpte en hel list på et bilopphuggeri, og tok en av bokstavene og limte på med superlim. Den er fortsatt på plass flere år etterpå. Ja godt tips. Vet ikke helt hva jeg vil gjøre enda. Noen som vet om hvor enkelt / komplisert det er å skifte ut en dørterskel? Ja så lenge man har bokstavene så er det jo bare å lime de på igjen Ja selvsagt, men hvis du er uoppmerksom, forsvinner bokstaven fort når dørene åpnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Fann PDF til E60 replacing_front__outside__left_or_right_entrance_cover_st.pdf Finner ikkje noke skikkelig på F10/11 men prinsippet ser likt ut frå dei bildene eg finner.Evt så er det ein list på innsiden som kan tas av først https://youtu.be/hVH3Y4B7_ZQ?t=146Har ikkje eit definitivt svar men håper det gav deg ein idé til kor du skal begynne I beste fall så er det som E60'n og bare å poppe den opp Endret Oktober 19, 2015 av Sammyen Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Dette skjer på absolutt alle preface F10 uten M-pakke. Vil anbefale å kjøpe facelift dørterksler. De er i et helt stykke alu, derfor vil ikke bakstaver løsne en etter en. Om man kjøper samme list igjen, så er det dårlig investerte penger Endret Oktober 19, 2015 av bmwZ Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå