kvestermo Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Just now, Freakshow said: yeah! hardt liv huh? xD River i sjela hver gang jeg tar i bakken, ganske hardt liv ja xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 21 timer siden, kvestermo skrev: River i sjela hver gang jeg tar i bakken, ganske hardt liv ja xD haha uff ser den! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 Monterte nye vindusviskere. Lei av at alt av ledd fryser fast. Synes også det så penere ut med mindre i frontruta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 få lagt på no rainX eller annet ruteforsegling da slepper du og bruke viskerne ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 On 13.03.2016 at 9:22 AM, Freakshow said: få lagt på no rainX eller annet ruteforsegling da slepper du og bruke viskerne ^^ Smart will do that sir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 E39 er alltid riktig Hatt 1 525tds, 1525d og nå en 530d og blir vel aldri lei, vil jeg tro Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 Just now, Shattered said: E39 er alltid riktig Hatt 1 525tds, 1525d og nå en 530d og blir vel aldri lei, vil jeg tro Følger med! Helt sant! Har en 528ia også som egentlig bare står og støver, må vell fikse den og til slutt.. merker du stor forskjell fra 525d til 530d forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Neppe, men etter 2-3 måneder i en 320D er det samme hva man kjører, så lenge det drar bedre Har til og med glemt hvorfor jeg bytta bil, etter en måned snart i 530d er jeg bare fornøyd - oppelevelsen i 320D var BARE negativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 On 15.3.2016 at 4:25 PM, Shattered said: Neppe, men etter 2-3 måneder i en 320D er det samme hva man kjører, så lenge det drar bedre Har til og med glemt hvorfor jeg bytta bil, etter en måned snart i 530d er jeg bare fornøyd - oppelevelsen i 320D var BARE negativ Hehe såppas! bra du er tilbake i noe ordentlig da! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Update: Fått tak i nyrenoverte style 95 med dekk! For å få på mindre spacer enn 25mm for å slippe å valse måtte jeg dreie opp navet og kjøpe vanlige spacere som er mindre. Dreinga er gjort og fremdekkene er på felgene igjen, men skal bestille nye dekk bak da jeg synes 235/35-19 blir lite på 10" felg. så blir 235/35-19 foran og 265/30-19 bak. har ikke bestemt meg for spacer enda men skal måle litt når jeg får alle hjulene på bilen. (sorry for dårlig bilde, har ikke drivere til kameraet på denne PC'en..) Fikk også tak i armlene med orginal telefon og modul som skal monteres når det kommer i posten! bilen er allerede forhåndstrukket med kabler så blir forhåpentligvis bare Plug&Play når den kommer. Ellers klarte jeg for noen dager siden å kjøre over en stein som fløy rett opp i høyre luftbelg bak og mildt sagt pungterte den. så blir byttet på verksted neste uke Hadde egentlig time på vegvesenet idag for å få coiloversene inn i vognkortet men den måtte utsettes.. Bilde av høyresiden..: Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 update? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 49 minutes ago, Freakshow said: update? Har ikke skjedd så alt for mye, er dårlig på å oppdatere.. Men har fått montert telefonen i armlenet, byttet luftbelg, godkjent den med coilovers, og fått ny bunnpanne i posten får se om jeg bytter den selv eller får et verksted til å gjøre det. Jeg har eget verksted til dispensasjon men vet ikke hvor mye som skal til for å bytte den selv.. Har også montert sorte BMW emblemer rundt og på bilen Når det gjelder Style 95 og spacere tror jeg at jeg må vente til jeg har fått byttet bunnpanne om det skulle bli en stor utgift. Bestilte meg også en custom snapback som skal få ligge i bilen xD Har desverre ikke mye bilder av bilen atm da jeg er på jobb i to uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 On 7.8.2016 at 15.20, kvestermo skrev: Har ikke skjedd så alt for mye, er dårlig på å oppdatere.. Men har fått montert telefonen i armlenet, byttet luftbelg, godkjent den med coilovers, og fått ny bunnpanne i posten får se om jeg bytter den selv eller får et verksted til å gjøre det. Jeg har eget verksted til dispensasjon men vet ikke hvor mye som skal til for å bytte den selv.. Har også montert sorte BMW emblemer rundt og på bilen Når det gjelder Style 95 og spacere tror jeg at jeg må vente til jeg har fått byttet bunnpanne om det skulle bli en stor utgift. Bestilte meg også en custom snapback som skal få ligge i bilen xD Har desverre ikke mye bilder av bilen atm da jeg er på jobb i to uker.. hvorfor montert tlf? oO skal få fjerna min tlf xD men selvfølgelig ha liggende anyway! bunnpanne er vel bare å løsne motorfester og heise motoren? ^^ capsen var tøff! hvor bestilte du? må jo nestne ha en sånn selv xD men med sort og en type oransj skrivt som ligner interiøret xD gode gud jeg er harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 48 minutes ago, Freakshow said: hvorfor montert tlf? oO skal få fjerna min tlf xD men selvfølgelig ha liggende anyway! bunnpanne er vel bare å løsne motorfester og heise motoren? ^^ capsen var tøff! hvor bestilte du? må jo nestne ha en sånn selv xD men med sort og en type oransj skrivt som ligner interiøret xD gode gud jeg er harry Det var forhåndstrekte kabler. Sto en brakett til en Nokia der.. så ikke pent ut. Fikk tak i en orginal trådløs telefon med modul så måtte bare ha den.. Også litt for å få brukt handsfree funksjonen Takk for det! Capsen bestilte jeg på hatstore.no, kostet bare 450 kr for orginal mitchell and mess snapback med valgfri farge og mønster/skrift koster jo mer for en standard haha.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 1 hour ago, Freakshow said: bunnpanne er vel bare å løsne motorfester og heise motoren? ^^ Ja hørt det bare var å løsne 2 motorfester og løfte den opp noen cm, men hvor mye kan jeg løfte før jeg må demontere enda mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå