Bakkeee Skrevet Oktober 30, 2015 Skrevet Oktober 30, 2015 Hei lurer på om det er noen som har tips om hva det kan være?? Rattet rister når jeg bremser, det kom etter at jeg byttet bremsecaliper. Har kjørt en del med veldig varme felger og slitet litt på venstre bremsekloss. Noen som har noen tips ???
hwc Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Det kan være kast i hjulene, men mest sannsynlig er det bremseskivene som bør skiftes.
TRF Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 For at rattet skal riste så må ting i forstillinga flytte seg. Jeg holder en finger på bærearmsforinger eller kuler.
The Edge Skrevet November 2, 2015 Skrevet November 2, 2015 Blir det ikke ofte nevnt slitte casterstagforinger i denne sammenheng?
TRF Skrevet November 2, 2015 Skrevet November 2, 2015 Du skal slite med å finne det på en e46. Sammyen reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet November 2, 2015 Skrevet November 2, 2015 Søk litt. Ligger milliarder av slike tråder fra før av her inne.
Mjukas Skrevet November 2, 2015 Skrevet November 2, 2015 Hvis du har kjørt med calipere som har hengt (regner med at dette var grunnen til at du byttet caliper ettersom du nevner at du har kjørt med veldig varme felger)er det vel en god mulighet for at du har fått kast i skivene?
Bakkeee Skrevet November 2, 2015 Forfatter Skrevet November 2, 2015 Ja calipper har hengt en stund per mnd ca. så kan det da være bremseskivene bak som må byttes da? Det rister veldig i rattet i høy fart. men den drar ikke til sidene.
Otis Skrevet November 2, 2015 Skrevet November 2, 2015 Rister det i rattet er det skiver eller foringer eller stag foran. Rister det i rumpa er det samme greia bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå