Otis Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Ja, husker vel noe sånt ja. Tja, det er rart om den er gåen nå allerede. Men igjen, det er ingen indikasjoner på at det er noe annet som er feil, slik jeg ser det.
vegard89 Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 Nei fordi kan vel ikke være falskluft eller noe sånt? Men da får jeg kanske kjøpe på en norsk nettside neste gang. Mulig det var av dårlig kvalitet den jeg kjøpte sist. Mener å ha lest et sted tidligere at di 2 sensorene etter katalysator ikke har noe innvirkning på motor. Da mener jeg som feks tap av effekt,bensinforbruk, fusking osv. Rett meg om jeg tar feil.
Otis Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Tror ikke det er falskluft siden det kun er en sensor som blir rapportert med feil.
vegard89 Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 (endret) Bilde 4: HVAC - Headlight vertical aim control Trøbbel med sensor fremme og bak.. Enten er de gåen eller så er det brudd i ledninga. Lyser lysa dine veldig lavt nå eller? Legger ved et bilde av åssen lysene lyser. Litt dårlig bilde kanskje, men ser ikke ut som dem lyser så veldig nedover? Men godt mulig di skal lyse høyre? Endret November 8, 2015 av vegard89
Otis Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 Om det er sensor feil så kan du fremdeles ha rett høyde på lysene. Det er bare selv regulering som ikke virker.
Alpejohn Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 De lyste rett ned med meg da, når sensor foran var gåen.. Mulig det er forskjellig fra lwr og lcm3 til lcm4.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Otis Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 Det jeg mente var at han kan ha hatt feil lenge og at forrige eier har skrudd lysene opp på justeringen på hver lykt. Når en sensor feiler lyser de rett ned, antar det er pga sikkerhet.
Alpejohn Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 (endret) Åja sånn ja! Ja det kan godt være! Var det jeg gjorde før jeg fikk fiksa sensoren. Vil jo heller si det er mer sikkert og ha lysa i rett høyde og blende motkommende traffikk litt, en og ikke se en dritt og risikere og kjøre på noen.. Men, da ville jo ikke folk forstått at det var noe galt om det ikke ga noe form for feil tegn heller.. Endret November 8, 2015 av Alpejohn Otis reagerte på dette 1
vegard89 Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Trur ikke at forrige eier har gjort noe sånt pga jeg har sett tidligere at lysene har justert seg når bilen har stått stille i en bakke feks. Og hvis dem justerer seg litt sånn iblandt så skal vel di være i orden? eller tar jeg feil nå?
Alpejohn Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 Du kan jo prøve og starte den, opne luka bak og få med en kompis og sette dere inni, og se om lysa justerer seg ned/opp..
vegard89 Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 (endret) Ja kan godt prøve det Men hvis di tilfeldigvis justerer seg da, så er di i orden med andre ord? Hvis ikke så er di vel deffekt regner jeg med. I dette videoklippet som jeg legger ved så ser dere at lysene justerer seg som di skal når jeg slår på tenning. Trodde ikke at lysene ville gjøre det hvis det var noe feil? Rett meg om jeg tar feil https://www.youtube.com/watch?v=D_r0vT0_cWE&feature=youtu.be Endret November 8, 2015 av vegard89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå