Kristian Sønnervik Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 (endret) Kjøpte en ombygd e34 m5 her om dagen, med tidenes jallastyling! Bilen er svært fin for rust, men har sine skavanker og problemer ellers! Hovedproblemer: -Ikke eu godkjent -stått i ro i over 2 år -problemer med hydraulikken bak -fæææl styling -amdre småting som bør tas tak i -Bremser er nye, men trenger tilsyn i stor grad! Positivt med bilen: -Fikk den billig -Fin for rust -Sprek og strøken i motor, drivverk -Ny clutch og trykkplate -Mye nytt i forstilling -Masse utstyr -Bra arbeid på ombyggingen -Lav Km stand -Nye bremser -Mye nytt i motor Målet med bilen er å få den i så nærme strøken stand, både teknisk og utseendemessigt før våren kommer. Skal prøve så godt jeg kan å holde tråden oppdatert ettersom prosjektet tar form. Kom gjerne med inspill og tips Her er noen bilder fra da jeg hentet bilen, og hvor langt jeg er kommet så langt. Endret November 4, 2015 av Sønnervik BjornarHS reagerte på dette 1
Chris11slett Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 se der ja va ikke dumt det tipset mitt ang tråd her følger =)
EasyL Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Det er bra du redder denne bilen. Kutt jallaplasten i småbiter og brenn det så ingen annen E34 trenger å se så jævlig ut!
Kristian Sønnervik Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 se der ja va ikke dumt det tipset mitt ang tråd her følger =) Hehe nei, var egentlig jævla lurt har hatt mange bilprosjekter som ikke blir dokumentert skikkelig, og det er jævlig synd når bilen er ferdig skal prøve å holde tråden oppdatert så godt jeg kan Chris11slett reagerte på dette 1
Kristian Sønnervik Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 Det er bra du redder denne bilen. Kutt jallaplasten i småbiter og brenn det så ingen annen E34 trenger å se så jævlig ut! Du den jallaplasten den ligger sundsparka, sundrevet, spytta, banna og sværta på i en container som tømmes i morra hehe EasyL reagerte på dette 1
Sandre_m Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Bra, tenk og putte slik kebabplast på en bil, også på en M5! Bra du redder den, følger med her! Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk EasyL reagerte på dette 1
Gabz Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Flott prosjekt! Så denne på Facebook og håpet på at det ble tråd her Godt å se all ebay-plasten forsvinne fra en så rå bil.
Chris11slett Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 får vi se ett plastikk bål? ska du lakkere toppdeksel?
Kristian Sønnervik Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 Har fått litt mer overblikk over bilen nå, om må si jeg er veldig glad for å se at jeg har vært så heldig med bilen, rustmessigt! her er det snakk om 2 rustflekker på størrelse med ei knappenål. litt brun på jekkfestene foran, så det skal sandblåses og grunnes med "nordsjøgrunning" og tektyleres godt utenfra og inni! Her er noen bilder av bilen slik den er i dag, som dere ser veldig fin for rust. Fikk også vaska bilen under, og dæven hvor mye møkk som samler seg under en bil ^^
BjornarHS Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Spennendes projekt dette! Den stylinga der er sikkert montert engang rundt 2000-tallet..da dette var inn den gang
santho96 Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Følger med her! Bra noen med "redder" bilen
Paugen92 Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Følgt litt med på denne på facebook, bra du kvitta deg med japsestylingen! Kjøpte meg nylig en ombygd M5 selv bare 3,8. Kjekke biler følger med her.
sveigis Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Gratulerer med fin bil. Denne så veldig bra ut for rust og. Jallastylingen gidder jeg ikke å kommentere engang:). Som sagt med rette modsa her,har du en fin e34.
Kristian Sønnervik Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 Spennendes projekt dette! Den stylinga der er sikkert montert engang rundt 2000-tallet..da dette var inn den gang Ja virker veldig som et 2000talls grønlandsfenomen det der ja XD EasyL reagerte på dette 1
Kristian Sønnervik Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 Følger med her! Bra noen med "redder" bilen Følg gjerne med! Her skal det bli en strøken M5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå